וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאתם לנופש במלון, אבל נפרדתם אחרי שנה? קבלו את הכסף בחזרה

27.4.2017 / 9:03

רשת בתי המלון השבדית "קאנטריסייד הוטלס", מציעה לכם לקבל את כספי החופשה שהזמנתם באחד מסניפיה, במידה ותיפרדו במהלך שנה מיום הזמנת המלון. רק צריך להתקשר ולהזמין חדר עם הקוד לדיל "אחריות יחסים"

מערכת וואלה!

בווידאו: צפו ביעד החופשות לבוגדים

אם רק התחתנתם ואתם לא בטוחים שהנישואים שלכם יחזיקו מעמד, אולי כדאי לכם להעביר את ירח הדבש שלכם באחד מבתי המלון של הרשת השבדית "קאנטריסייד הוטלס" (Countryside Hotels), שבה אם תתגרשו לאחר מכן - תוכלו לקבל את כספכם בחזרה.


עוד על החופשה שלכם:
מה אנשים מעדיפים יותר לקחת לחופשה: בן זוג או סמארטפון?
מחקר מצא: מי שמטייל יותר - גם עושה יותר סקס
עכשיו זה בדוק: הסיכוי להיפרד בחופשה בחגים גדול יותר


רשת בתי המלון השבדית מציעה חבילת נופש בשם "אחריות יחסים", שמאפשרת לזוגות שמתארחים במלון לקבל חלק מהכסף בחזרה, אם הם ייפרדו בתוך שנה מתקופת האירוח.

ההצעה נראית משתלמת עבור אלו שמתכננים לטייל בסקנדינביה ויחסיהם עלו על שרטון. זוגות שמטילים ספק במשך זמן יחסיהם, יכולים להזמין את החופשה לפי מילת הקוד "אחריות יחסים" (Relationsgaranti). במידה והזוג יתגרש בשנה שמאז ההזמנה, הוא יוכל להציג את מסמכי הגירושים, והמלון יחזיר להם את הכסף בעבור שני לילות.

עם זאת, ישנם כמה תנאים לעסקה: עליכם להיות זוג נשוי כחוק, ללון באותו החדר ולהשתמש בקוד החופשה בהזמינכם אותה. בנוסף, על תהליך הגירושים להסתיים בתוך שנה מיום הזמנת המלון.

למרות ה"דיל" המשונה שעוסק בפרידה של זוגות, המלון דווקא מקווה שההצעה תקרב בין זוגות. באתר המלון נכתב, שקיים ערך חשוב לזוגות שמבלים זמן מה יחד מחוץ לבית ו"עובדים" על הקשר ביניהם, כל שבסופו של דבר זוגות לא ייאלצו לפדות את עסקת "אחריות היחסים" שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully