וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה: לא יכולים לטוס עם לפטופ? "דמיינו שהשולחן זה מקלדת"

23.3.2017 / 16:09

חברת התעופה הירדנית, רויאל ג'ורדניאן, מלגלגת על האיסור להעלאת לפטופים וטאבלטים לטיסות מהמזרח התיכון לארה"ב, ופרסמה מודעה שבה 12 דברים שאפשר לעשות בטיסה בלעדיהם. למשל, "להעמיד פנים שהשולחן בגב המושב שמלפנים הוא מקלדת"

מודעה רויאל ג'ורדניאן. פייסבוק, צילום מסך
"נתחו את משמעות החיים". המודעה של רויאל ג'ורדניאן/צילום מסך, פייסבוק

חברת רויאל ג'ורדניאן, חברת התעופה הלאומית של השכנה שלנו ממזרח, ידועה בשילוב הומור בפרסום מודעות הקוראות לציבור נוסעיה לטוס לארה"ב.

בעבר פרסמה החברה הירדנית מודעה ברוח תקופת הבחירות בארה"ב, שקוראת לנוסעיה לטוס למדינה כל עוד הם יכולים, וזאת לפני שטראמפ, שקרא לסגירת הגבולות למוסלמים, ייבחר, והוא אכן נבחר.

עכשיו, עם האיסור על העלאת לפטופים וטאבלטים בטיסות מהמזרח התיכון לארה"ב, פרסמה חברת התעופה מודעה מלגלגת נוספת בהתייחס לחוק החדש: "12 דברים שתוכלו לעשות בטיסה של 12 שעות ללא לפטופ או טאבלט".

המודעה מונה 12 דברים להפגת השעמום בטיסה, ביניהם לקרוא ספר, לעשות מדיטציה, לריב עם השכן המושב שלידך על משענת היד, לרכוש פרטי דיוטי-פרי במטוס ועוד, אבל גם הלצות כמו להעמיד פנים שהשולחן בגב המושב שמלפנים הוא מקלדת, או לחשוב על סיבות למה אין לך לפטופ או טאבלט איתך בטיסה.

האם זה מה שיעזור לנוסעים להפיג את השעמום במשך זמן הטיסה הארוך? כנראה שלא, אבל אולי יגרום להם לחיוך מסוים בדרך לבידוק הבטחוני בשדה התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully