וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים זה שמחה: הונג קונג עם כל המשפחה

וואלה! NEWS בשיתוף אל על

23.3.2017 / 12:23

קו רקיע עוצר נשימה, קצב מסחרר, אושן פארק, דיסנילנד, מסלול עירוני של מדרגות נעות, מרכזי קניות עצומים ואוכל שכולם אוהבים – כל הדברים שיגרמו לכם ולילדים להתאהב בהונג קונג

קו הרקיע של הונג קונג. ShutterStock
כרך תוסס עם שפע של אטרקציות. קו הרקיע של הונג קונג/ShutterStock

בשנים האחרונות גילה את הונג קונג קהל מטיילים חדש - הורים וילדים, ההולכים בשביליה הקסומים וחושפים יחד את צדדיה המופלאים. דיסנילנד, אושן פארק והמדרגות הנעות של Mid Level הם רק קמצוץ מהאטרקציות שהופכות את הונג קונג לחביבה כל כך על אלפי משפחות ברחבי העולם ושובים את לבם של ילדים קטנים וגדולים.

הונג קונג למשפחות – נעים להכיר:

פארקי שעשועים

אושן פארק הונג קונג. ShutterStock
המקום היחיד בהונג קונג שבו תוכלו לראות פנדות. אושן פארק/ShutterStock

אושן פארק, פארק הדגל של הונג קונג, ממוקם בחלקה הדרומי ונחלק לשני אזורים - עליון ותחתון - המחוברים ביניהם ברכבל שממנו ניתן להשקיף על הנוף המרהיב. כדי לקצר את זמן ההמתנה בתור, מומלץ להתחיל בחלק העליון, שבו תמצאו אריות ים, כלבי ים, לווייתנים ודולפינים, ולנסוע באמצעות הרכבל אל החלק התחתון של הפארק – המקום היחיד בהונג קונג שבו תוכלו לראות פנדות. עוד תוכלו למצוא בחלק התחתון: אקווריום ענק ואזור משחקים לילדים. גם כאן מומלץ להצטייד מראש בכרטיסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיסנילנד של הונג קונג. AP
דיסנילנד של המזרח הרחוק/AP

נדמה שלא צריך להכביר מילים על פארק השעשועים הוותיק דיסנילנד. בסניף הסיני שירי דיסני קלאסיים מתנגנים בגרסתם הסינית ובין המתקנים, במקום נקניקייה או המבורגר, אוכלים דים סאם. מומלץ לקנות כרטיסים מראש ולהדפיס אותם כדי לחסוך את זמן ההמתנה בתור.

אטרקציות

מופע סימפוניית האורות של הונג קונג, סין. ShutterStock
מופע סימפוניית האורות בהונג קונג/ShutterStock

שביל גב הדרקון, שהוכתר על ידי מגזין "טיים" כמסלול ההליכה האורבני הטוב באסיה, מתחיל במרחק נסיעה קצרה בלבד ממרכז האי הונג קונג. המסלול נוח מאוד לטיול עם ילדים כי ההליכה בו אינה קשה במיוחד, ונקודת הסיום היא חוף מפרץ הגלים הגדולים המדהים, שבו תוכלו לשתות, לאכול ולנוח מהדרך.

אם הילדים שלכם אוהבים מדרגות נעות בקניונים, צפויה להם פה התרגשות גדולה. אורכן של המדרגות הנעות של Mid-Levels, שנועדו להקל את עומסי התנועה בעיר, הוא לא פחות מ?792 מטרים. אלו למעשה 20 דרגנועים שמהם ניתן לצאת לכל הרחובות הסמוכים. זה ללא ספק אחד הפתרונות היצירתיים בתחום התחבורה הציבורית והשימוש בו ניתן ללא תשלום.

בודהה טיאן טאן הוא בודהה ענק עשוי ברונזה הממוקם בנגונג פינג, באי לנטאו. הפסל ניצב סמוך למנזר פו לין, ומהקמתו (1993) ועד שנת 2007 נחשב לפסל הבודהה היושב מברונזה הגדול בעולם. אל הפסל תוכלו להגיע באוטובוס או ברכבל נגונג פינג 360, המקשר את הכפר נגונג פינג עם טונג צ'ונג. בדרך תוכלו ליהנות מנופי העיר הנפרשים תחת הרכבל.

מפסגת הר ויקטוריה ("the peak"), המתנשא לגובה 552 מטרים מעל אזור המסחר של הונג קונג, ניתן להשקיף על הנוף המרהיב ביותר באי. ניתן לעלות לפסגה בחשמלית תלולה ולאחר התצפית לבקר במוזיאון מדאם טוסו המקומי. בירידה מהפסגה תוכלו לבקר בגנים הבוטניים של הונג קונג, מהגנים הבוטניים העתיקים בעולם. הגנים משתרעים על שטח אדיר של כ?60 דונם וממוקמים במדרון הצפוני של הר ויקטוריה.

לקינוח, בכל ערב בשעה 20:00 מתקיים מופע האורות סימפוניית האורות. אם יתמזל מזלכם תצפו במופע בליווי זיקוקים. נקודת התצפית הטובה ביותר במופע היא טיילת החוף של האי קואלון.

מחוץ לעיר

גשר ומגדל תצפית בעיר מקאו, סין. ShutterStock
שווה לצאת בשבילה מההונג קונג. מקאו/ShutterStock

במקאו, לאס וגאס של המזרח, חצי אי הממוקם כ?70 ק"מ דרום מערבית להונג קונג, תוכלו למצוא מקדשים, כיכרות מהממות ומונומנטים ששווה לצאת בשבילם מהונג קונג. גודלה של מקאו מאפשר טיול רגלי ברחבי העיר ללא צורך בתחבורה ציבורית. שווה להישאר במקאו עד הלילה ולראות את אורותיה זוהרים.

אוכל

שוק לילה, הונג קונג. ShutterStock
כדאי ליהנות מהאוכל המקומי. שוק לילה בהונג קונג/ShutterStock

אם גם הילדים שלכם מסרבים לאכול כל דבר שאיננו צ'יפס ושניצל אתם ודאי מוטרדים מסוגיית האוכל בטיול למזרח. הורים לילדים בררנים ישמחו ודאי לגלות שדים סאם בצורת דמויות הוא טרנד עולה בשנים האחרונות בהונג קונג, והרבה מסעדות מתמחות בהכנתם. נסו למשל את מסעדת YUM CHA.

אם הילדים מסרבים לאכול דים סאם, גם אם הוא בצורת דורה או הלו קיטי, חשוב לדעת שיש לא מעט אופציות לאוכל מערבי בהונג קונג. במסעדה Limewood, למשל, תמצאו אוכל קובני, וייטנאמי ומקסיקני ומרגריטות קפואות; Zuma היא ממש גן עדן למשפחות: יש שם אזור משחקים ובבראנץ' של שבת וראשון ילדים עד גיל 10 אוכלים פה חינם (כדאי להזמין שולחן מראש); וב?Zaks, הממוקמת על החוף, יהיה לילדים מרחב אדיר להתרוצצות וכל אחד ימצא מה לאכול.

זה הזמן לגלות את הונג קונג עם כל המשפחה. מזמינים טיסה להונג קונג ומקבלים כניסה משפחתית חינם לאושן פארק.

לפרטים ולהזמנות לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully