וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרית תיירות מאיטליה: "האווירה בישראל מדהימה בעיניי"

20.3.2017 / 7:51

400 תיירים מהעולם ינחתו פה השבוע במסגרת TBEX - הכנס הבינלאומי השנתי של בלוגרים ועיתונאי תיירות, שיתקיים לראשונה בארץ. תפסנו את קלאודיה טאוואני, בלוגרית עם 36 אלף עוקבים, שהתאהבה בישראל

בלוגרית טיולים  קלאודיה טאוואני. פייסבוק, צילום מסך
"אהבתי את האוכל ואת מזג האוויר בחוף". הבלוגרית קלאודיה טאוואני/צילום מסך, פייסבוק

לשלושה ימים השבוע תהפוך ירושלים לאחד מהיעדים הפופולריים והמסוקרים ביותר ברשתות החברתיות בעולם והפעם, לשם שינוי, בפן החיובי.

הכנס הבינלאומי השנתי של בלוגרים ועיתונאים בתחום התיירות, TBEX, יתקיים לראשונה בירושלים ב-22-20 במרץ בירושלים, ואליו יגיעו מעל ל-400 בלוגריות ובלוגרים מעשרות מדינות ברחבי העולם על מנת לסקר, לחוות, לצייץ ולספר את סיפורה של ירושלים.

TBEX הוא האירוע הגדול והחשוב ביותר בעולם בתחום התיירות עבור בלוגרים, עיתונאים, צלמים ואנשי תוכן ומקצוע בענף והוא מגיע לחשיפה של מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. זו הפעם הראשונה שאירוע TBEX מגיע למזרח התיכון. מדובר על חשיפה אדירה לירושלים ולישראל, שצפויה להגדיל משמעותית את כמות התיירים שמגיעים לעיר שסובלת מתדמית לא פשוטה, בטח כמו שהיא מצטיירת לאנשים בחו"ל. הכנס מתקיים ביוזמת הרשות לפיתוח ירושלים ובסיוע ותמיכה של עיריית ירושלים, משרד התיירות ומשרד ירושלים ומורשת.

תפסנו את אחת הבלוגריות הנחשבות בתחום, שביקרה בישראל לאחרונה ושאלנו אותה על חוויותיה בארץ. הנה מה שחושבת עלינו קלאודיה טאוואני (Claudia Tavani) מסרדיניה, איטליה, בעלת הבלוג "הרפתקאותיי מסביב לעולם" (My Adventures Across the World), כולל הצצה לצילומים שהעלתה מישראל לחשבון האינסטגרם שלה, שלו כמעט 37 אלף עוקבים.

בלוגרית טיולים  קלאודיה טאוואני. קלאודיה טאוואני, מערכת וואלה! NEWS
"החיסרון היחידי זה שמאוד יקר!" קלאודיה עם חברים בישראל/מערכת וואלה! NEWS, קלאודיה טאוואני

איך הגעת לישראל לראשונה ולמה?
"ביקרתי בישראל בפעם הראשונה בנובמבר 2016. זה היה אחד החלומות שלי לבקר בישראל, והוא סוף-סוף התגשם לאחר שהשתתפתי במשלחת המקדימה של כנס TBEX לירושלים ונשארתי זמן נוסף כדי לבקר גם בתל אביב".

מה את עושה למחייתך באיטליה?
"בעבר הייתי עורכת דין למען זכויות אדם, אבל מאז נטשתי את הקריירה כדי לטייל בעולם ומזה אני מתפרנסת בעיקר".

מה הכי אהבת בישראל? ומה לא?
"האווירה בישראל הייתה מדהימה בעיניי. האנשים כל כך חברותיים, מלאי חיים ותמיד רוצים ליהנות ולבלות. אהבתי את האוכל, המחוזות ואת מזג האוויר בחוף. החיסרון היחידי זה שמאוד יקר!"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

איפה ביקרת בשהותך פה?
"בירושלים, תל אביב, מצדה, עין גדי ובים המלח".

מה את חושבת על הגברים/נשים הישראלים/ות?
"למען האמת הכרתי הרבה ישראלים לפני שבאתי, בעיקר אנשים שפגשתי במהלך טיולי מסביב לעולם. ישראלים הם אנשים מאוד כיפיים ונחמדים - לא כל כך שונים מהאיטלקים!"

ספרי על חוויה מיוחדת שהיתה לך בארץ, לטוב ולרע.
"לצאת לתל אביב ביום שישי בלילה זו פשוט חוויה בלתי רגילה שאי אפשר לפספס. לא נהניתי ככה שנים!"

מה דעתך על האוכל בישראל?
"כל מה שאני יכולה להגיד זה שאני רוצה עוד. זה פשוט טעים!"

איזה ציפיות היו לך מישראל, ואילו סטיגמות נשברו לאחר ביקורך?
"ישראל התעלתה על ציפיותיי בהרבה מובנים. מה שהיה מעניין במיוחד זה שהיא הרבה פחות מסודרות ממה שחשבתי. שוב, זה מזכיר לי מאוד את איטליה ואולי הבאלגן אפילו גרם לי לאהוב את ישראל עוד יותר".

היית ממליצה לחברייך לבוא לפה?
"כבר המלצתי!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully