וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fly Guy: סדרת הטלוויזיה של הישראלי שמטייל בעולם ולא דופק חשבון

13.3.2017 / 14:28

אצל גיא פליישר, מנחה תוכנית טיולים קומית - Fly Guy - שמצולמת בימים אלו ברחבי העולם, כל יום הוא פורים. המטרה: הנגשת יעדים אקזוטיים לצעירים שאין להם סבלנות לצפות בתוכניות טיולים של שעה

הצעירים שמחפשים היום מקומות טרנדיים או מידע לקראת טיול ביעד אקזוטי, לרוב יחפשו את זה ברשת. הרי ספרי המדריכים עבי הכרס למיניהם לא יצליחו להעביר את אותה חוויה ויזואלית כמו צפייה של מספר דקות בסרטון.

הקלדה של שם היעד בשורת החיפוש ביוטיוב תוביל אתכם לאין ספור סרטונים; חלקם תכניות דוקו-טיולים מסורתיות שזלגו לרשת ובשבילן תצטרכו לפנות שעה, ורובם סרטוני חובבים שצילמו וערכו לעצמם מטיילים, מעין יומן מסע עם המלצות של לוקיישנים תיירותיים לעייפה. לאחר נבירה של מספר סרטונים עם חוויות אישיות של אנשים אנונימיים, ייתכן ותתייאשו ותשאלו את עצמכם, למה לכם בכלל לנסוע לחור שאתם לא מכירים ולסמוך על בחור שמפטפט במשך חצי שעה ולא נותן את השורה התחתונה בתמציתיות?!?!

בדיוק בשביל אותם אנשים עלתה סדרת רשת בשם Fly Guy, סדרת טיולים בינלאומית מוקומנטרית, שנועדה להנגיש יעדים הנחשבים פחות מתויירים בקרב קהל הצעירים. הפרק הראשון שאורכו 8 דקות ומובא לכאן לפניכם, מציג בהומור את המקומות השווים בדרום קוריאה, המאכלים המוזרים, מועדוני הלילה הטרנדיים ואפילו טעימה משבוע האופנה בסיאול והדגמות בעיטות ראווה בטאווקוונדו (הספורט הלאומי).

תוכנית פליי גיא דרום קוריאה. מערכת וואלה! NEWS
להנגיש את דרום קוריאה לצעירים. השחקן רועי עידן בדרום קוריאה/מערכת וואלה! NEWS
תוכנית פליי גיא דרום קוריאה. בועז ארד, מערכת וואלה! NEWS
פליי גיא עם מנת האקסטרים - yoke, בשר בקר נא עם רגלי תמנון חי/מערכת וואלה! NEWS, בועז ארד

ללא מלכודות תיירים גנריות הנטולות כל אפיל

את הפרק מנחה עיתונאי טיולים בשם גיא פליישר, המגולם על ידי התסריטאי והשחקן הישראלי רועי עידן. גיא הוא מעיין שילוב של יאצק ובוראט, רק שבמקום השפם השחור של בוראט הוא עוטה פאה בלונדינית ובמקום האקורדיון של יאצק הוא מנגן על יוקללה.

בפרק על דרום קוריאה נעדרים הלוקיישנים הנדושים, אותם מלכודות תיירים גנריות הנטולות כל אפיל. במקומן, העיתונאי המגושם מעדיף להיכנס למסעדות מקומיות ללא תפריט באנגלית ולהזמין את מנת האקסטרים - yoke, בשר בקר נא עם רגלי תמנון חי (כן, זרועות התמנון עוד זזות בצלחת!!!) ומעל חלמון ביצה חיה עם עם קצת צ'ילי, או לנסות להפוך לכוכב קיי-פופ כמו PSY עם הגנגאם סטייל (2.7 מילארד צפיות לא הולכות ברגל) ולדפוק את דלת חברת התקליטים הענקית JYP.

מאחורי ההפקה הייחודית עומד צוות ישראלי למהדרין. "אני צופה אדוק של תוכניות טיולים אבל משהו בהן תמיד היה לי חסר", מספר רפי ברבירו, מפיק ויוצר הסדרה. "בתוכניות הללו אין התייחסות מספקת לצרכים של תיירים צעירים שמאסו לבקר בלוקיישנים בשביל 'לסמן וי'. פחות מעניין אותם מוזיאונים ומקומות היסטוריים, הם רוצים מידע על תרבות רחוב, בילויים ומקומות פחות מתויירים באותו היעד. הואקום בנישה הזו הביא אותי ליצור את הסדרה בעצמי, ויחד עם הצוות המוכשר שמלווה אותי אנחנו מתכננים לכבוש את העולם". אם הטאנלט בסדרה נראה לכם מוכר זה מפני שעידן כיכב בסדרות "חיות פשע" ו"בובי ואני", ששודרו לפני עשור בערוץ ביפ, מינוס הפאה המגוחכת, כמובן.

מלבד הפרקים שזמינים לצפיה ברשת ישנו גם אתר לסדרה Fly Guy שמספק כתבות באנגלית קלילה מפי מומחים ישראלים על אלמנטיים תרבותיים בכל מדינה. שווה לעקוב.

תוכנית פליי גיא דרום קוריאה. בועז ארד, מערכת וואלה! NEWS
הפרק הראשון עוסק בדרום קוריאה. פליי גיא עם תלמידי ביה"ס המקומי/מערכת וואלה! NEWS, בועז ארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully