וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד לישראל: נתב"ג נבחר בין 10 שדות התעופה הטובים בעולם

9.3.2017 / 16:47

שדה התעופה הישראלי דורג במקום ה-8 מבין שדות התעופה הטובים בשנה האחרונה, לפי ביקורות של 65 אלף איש באתר הבריטי edreams. נתב"ג גם זכה לכבוד כשדה התעופה הטוב ביותר לשופינג בעולם. ומה אתם חושבים?

כתבתה של דנה נחום, עריכת וידאו: יותם וקס

בווידאו: הדיוטי פרי בנתב"ג עבר "מייק אובר"

שדה התעופה נתב"ג דורג במקום השמיני והמכובד מבין עשרת שדות התעופה הטובים בעולם ב-2016, כך לפי אתר הזמנת החופשות והטיסות הבריטי edreams. האתר סקר חוות דעת של 65 אלף איש בשנה האחרונה, שדירגו את שדות התעופה בעולם לפי שביעות רצון כללית, כמו גם לפי שלוש קטגוריות מרכזיות: שופינג, מסעדות ואזורי המתנה.

לפי ניתוח תוצאות המשאל, שדה התעופה של הלסינקי (ונטה) בפינלנד הוא הטוב ביותר בשנה החולפת, וזכה בציון הכי גבוה (4.30), הודות לרמת הניקיון שבו, יעילות הבידוק הבטחוני וכל השירותים שמוצעים לנוסעים שעוברים בו.

בין עשרת שדות התעופה הטובים ביותר, לפי האתר, שמונה ממוקמים באירופה, ביניהם שלושה שנכנסו לראשונה לרשימה: פרנקפורט, ז'נבה ודבלין.

במקום השני דורג שדה התעופה של גלזגו בסקוטלנדובמקום השלישי השדה של ציריך בשווייץ. במקום הרביעי השדה של מינכן ואחריו פרנקפורט, שניהם בגרמניה, ובמקום השישי עוד שדה שוויצרי - ז'נבה. השדה של בנגקוק בתאילנד במקום השביעי, נתב"ג במקום השמיני (ציון 4.06), ואת הרשימה סוגרים השדה של אוסלו (גרדרמואן) בנורבגיה והשדה של דבלין באירלנד.

נתב"ג שדה תעופה. ShutterStock
בחו"ל חושבים שהכי טוב לעשות כאן שופינג. הדיוטי פרי בנתב"ג/ShutterStock

שדות התעופה בפריז - הכי גרועים בעולם

נתב"ג זוכה לכבוד נוסף, לאחר שנבחר כשדה התעופה הכי טוב לשופינג מבין כל נמלי התעופה האחרים, עם ציון של 3.98. אחריו שדות התעופה של קופנהגן בדנמרק ושדה התעופה של ציריך בשווייץ.

בקטגוריה של המסעדות בשדה, דורג נמל התעופה של דאלאס (פורת' וורת') במקום הראשון, כשאחריו שדות התעופה של ציריך ופרנקפורט. הדירוג של שלושת שדות התעופה הללו, תקף גם לנושא אזור ההמתנה הטוב ביותר בעולם, ודאלאס, ציריך ופרנקפורט דורגו בסדר זה גם בקטגוריה זו.

על הדרך, דירג האתר גם את 10 שדות התעופה הגרועים בעולם ל-2016, כשהשדה הגרוע ביותר הוא ברלין (שונפלד) בגרמניה (ציון 3.17), אחריו לוטון בלונדון ובמקום השלישי לה גארדיה בניו יורק. אחריהם JFK בניו יורק, השדה של בריסל ובמקום השישי שדה התעופה שליד העיר לימה (חורחה צ'אבס דרטנל), בירת פרו. אחריו שדה התעופה הקטן של רומא (צ'אמפינו) ואת הרשימה הגרועה סוגרים טגל, גם הוא בברלין, ושני שדות בפריז - שארל דה גול ואורלי.

עוד באותו נושא

טרמינל ז'ה טם? נבחר שדה התעופה הגרוע בעולם

לכתבה המלאה

ומה אתם חושבים על נתב"ג:

  • עוד באותו נושא:
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully