וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר חושפת עוד מחירים: רק 50 אירו מת"א ואתם ביער השחור

8.3.2017 / 2:10

חברת הלואוקוסט האירופית, שחשפה השבוע כמה ממחירי הטיסות המוזלות שלה מישראל לאירופה, פרסמה את מחירי שאר היעדים, ביניהם טיסה לבאדן-באדן ב-50 אירו ולבריסל מאילת ב-68 אירו. ויש גם מחירים נמוכים לפרנקפורט ושאר יעדים

ריינאייר נחתה לראשונה בשדה התעופה של עובדה/צילום: רשות שדות התעופה

חברת התעופה האירית, ריינאייר, שחשפה השבוע כמה ממחירי הטיסות המוזלות שתפעיל בין ישראל ואירופה, ביניהן לברלין, מילאנו וורשה, חושפת עתה את שאר המחירים ליעדים הנותרים, ביניהם באדן באדן ביער השחור בגרמניה ובריסל, בירת בלגיה.

בחיפוש שערכנו באפליקצייה של החברה, שרק בה מופיעים כרגע המחירים ליעדים, מצאנו טיסות מתל אביב לבאדן-באדן ב-50 אירו בלבד לכיוון, כשמאילת תשלמו 58 אירו לכיוון לאותו היעד החל מסוף אוקטובר 2017. כמו כן, מצאנו טיסות לבריסל מאילת ב-68 אירו לכיוון. גם הטיסות לפרנקפורט שבגרמניה החלו להימכר בישומון החברה, ומחיר טיסה לשדה התעופה (פרנקפורט האן) המרוחק כ-130 ק"מ מהעיר הגרמנית עומד על 58 אירו לכיוון.

מי שירצה לטוס אל היעד הפולני פוזנן, יישלם בריינאייר 60 אירו לכיוון החל מסוף חודש אוקטובר, אז תמריא הטיסה הראשונה מתל אביב. מחיר זהה יגבו מכם על טיסה מתל אביב לעיר ורוצלאב, גם היא בפולין.

יש לזכור, כי מחירי הטיסות בישומון החברה אינם כוללים שליחת מזוודה גדולה לבטן המטוס, ארוחה או שמירת מושב. על כל השירותים הללו תיאלצו לשלם כמובן לא מעט כסף. כמו כן, יש לקחת בחשבון, שהטיסות מישראל לאירופה בחברה זו, כמו בלא מעט חברות לואוקוסט אחרות, נוחתות בשדות תעופה שמרוחקים מן העיר המרכזית שאליה אתם טסים.

ריינאייר תטוס לארץ, יולי 2015. זיו ריינשטיין
חשפה את כל מחירי הטיסות שלה מישראל לאירופה, והם זולים. ריינאייר/זיו ריינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully