וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה ברשת: הטייסת הטורקיה ארדואן, שמתעדת את חוויותיה בעולם

1.3.2017 / 9:49

הטייסת אסר אקסן ארודאן (Eser Aksan Erdogan) בסך הכל בת 31, אבל במסגרת עבודתה בחברת פגסוס, שגם טסה לארץ, היא בהחלט רואה עולם. את חוויותיה (כולל מים המלח) היא מעלה לאינסטגרם, שם כבר צברה עשרות אלפי עוקבים

כמה טוב לראות עולם, ועוד בתור טייסת. אז הכירו את אסר אקסן ארודאן (Eser Aksan Erdogan) בת ה-31, טייסת טורקית במטוס בואינג 737 בחברת התעופה פגסוס, שגם טסה לא מעט בקו תל אביב-איסטנבול.


עוד על טייסים בוואלה! תיירות:
מחקר מטריד: אלפי טייסים שטסים יום-יום שוקלים להתאבד
סלפי ויוגה בעולם: הטייסת השבדית שמושכת תשומת לב
טייס החזיר את המטוס לגייט, כדי שנוסעים יוכל להיפרד מנכדם הגוסס
הטיסה התעכבה, הטייס הציע את הדיילת כ"פיצוי" לנוסעים
דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה
טייסים נתנו לכוכבת פלייבוי להטיס מטוס, ופוטרו


ארדואן, שבמקור היא הולנדית ואין לה שום קשר לנשיא הטורקי, מתעדת את המקומות שהיא מגיעה אליהם במסגרת עבודתה האווירית, ופתחה חשבון אינסטגרם שבו היא מעלה את הצילומים. היא כבר צברה יותר מ-57 אלף עוקבים, שתרים אחר מסעותיה בעולם, גם כאשר היא פושטת את מדי העבודה והופכ לתיירת מן המניין.

כך, למשל, ביקרה בים המלח, אבל מהצד הירדני, בעקבות ביקורה אצל השכנה שלנו ממזרח. בין חוויותיה, היא ראתה גם את הזוהר הצפוני, היתה בספארי בטנזניה, נחתה עם צוות טייסות בסעודיה (שבה ישנן הגבלות שונות בנושא מגדרי), ביקרה במלטה, ריו זה ז'ניירו ושאר יעדים אקזוטיים.

ארדואן "נשואה באושר", כפי שהיא מעידה על עצמה בחשבון שלה, והחתונה שלה התקיימה ביעד אקזוטי לא פחות - איי סיישל. היא אמנם נולדה וגדלה בהולנד, אבל חיה בשמונה השנים האחרונות בטורקיה. אנחנו מקווים שנראה אותה מעלה גם צילומים מישראל. בינתיים, הנה טעימה קטנה מהאינסטגרם שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully