וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה שמסתירה דיילות "מבוגרות, שמנות ומכוערות"

"שקלו אותנו כמו ששוקלים פרות", אומרת דיילת בחברת התעופה הרוסית אירופלוט, שטסה לארץ, ומספרת כי 400 דיילות שהוגדרו "מבוגרות, שמנות או מכוערות", אינן מורשות עוד לטוס בקווים הבינלאומיים. לאן כן? לסיביר, למשל. החברה מכחישה את הטענות

חברת התעופה הלאומית של רוסיה, אירופלוט (Aeroflot), נמצאת בימים אלו בעיצומה של פרשה מביכה. הניו יורק פוסט מדווח, כי החברה הדירה לכאורה חלק מהדיילות שלה מטיסות בקווים הבינלאומיים. מדובר בכ-400 דיילות שהוגדרו "מבוגרות, שמנות ומכוערות". החברה מכחישה את הטענות מכל וכל.

אחת מהדיילות, יבגניה מגורינה (Yevgenia Magurina), טענה כי "אמרו לכולנו שרק הדיילות הצעירות והרזות יטוסו ליעדים בחו"ל". עמיתה שלה הוסיפה כי "שקלו אותנו כמו ששוקלים פרות".

קבוצת דיילות זועמת מתוכן אף כתבה מכתב תלונה לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בדבר היחס לו זכו מצד מנהלי החברה.
החברה מסרה הצהרה לפיה "להאשמות אלו אין כל בסיס. אירופלוט אין כל אפליה על רקע גיל, מין, משקל, מראה דת, השקפות פוליטיות או בכל תחום אחר".

קבוצת הדיילות, המכונות את עצמן "קבוצת STS" (ראשי התיבות ברוסית של המילים "מבוגרת, שמנה, מכוערת") טוענות כי מאז שהחלה האפליה, הן נדרשות לטוס רק אל יעדים בתוך המדינה. "המשמעות היא גם שדווקא הצוותים המנוסים והנאמנים ביותר לחברה, מרוויחים פחות וגם מפסידים שהות ביעדים נחשקים בחו"ל".

"צילמו אותנו, שקלו אותנו"

מגורינה סיפרה לכתב סוכנות הידיעות הרוסית RFE/RL, כי היא טסה מזה 15 שנים ושימשה אשת צוות בכירה בטיסות הבינלאומיות. לדבריה, בחודש אוגוסט האחרון, החלו לשבץ אותה בטיסות פנים. הסיבה: המשקל שלה לא עומד בסטנדרטים החדשים שנקבעו.

"צילמו את כולנו ביחד. את חלקנו אף שקלו", היא מספרת. "כל זה נעשה בתואנה שהחברה עוסקת במיתוג מחדש ומתעתדת לרכוש לעובדים מדים חדשים. אפשר להגיד שמאז חודש אוגוסט, החיים שלי השתנו". לדבריה, מי שהודרו מהטיסות הבינלאומיות הן בנות ה-40 ומעלה וכל מי שבמידה 44 ומעלה.
על פי הדיווחים, כ-400 דיילות הושפעו לרעה מהתקנות החדשות. "וזו לא רק העובדה שאנו נאלצות לטוס רק אל יעדים מקומיים, כמו סיביר למשל, אלא גם העובדה שמדובר בטיסות לילה מתישות או טיסות שיוצאות השכם בבוקר, כך שגם שעות השינה שלנו נפגעות באופן קבוע".

גם איגור דלדיוזוב (Igor Deldyuzhov), נשיא איגוד העובדים המקצועי המייצג את צוותי האוויר, מספר כי הגיעו אליו תלונות רבות באשר לאפליה על רקע גיל ומראה. לדבריו, רבים חוששים לתבוע את החברה. "יש להם ילדים קטנים, יש להם משכנתא. הם חוששים לאבד את מקום עבודתם".

כאמור, החברה שוללת מכל וכל את הטענות על אפליה, כמו גם על הגבלות בנושא טיסות ליעדים מסוימים. לדברי דובר החברה, "יבגניה מגורינה משרתת את נוסעי הטיסות הפנימיות והבינלאומיות, כולל טיסות לארה"ב. חקרנו את טענותיה ולא מצאנו להן כל ביסוס. מאות מעובדי אירופלוט עברו את גיל 40 ופועלים בקווים הבינלאומיים אל יעדים בצפון אמריקה, אירופה, יפן, סין ומקומות אחרים".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully