וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבשה את הרשת: בלוג הטיולים של שפנפנת הפלייבוי

23.2.2017 / 9:06

שרה אנדרווד, שחקנית ודוגמנית אמריקנית שבעבר כיכבה על שער המגזין פלייבוי, כבר צברה לה 7 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, הודות לצילומיה החושפניים מרחבי העולם. הנה כמה מהם, נסו להתרכז גם בטבע שמסביב

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

@saraunderwood

גם דוגמניות אוהבות לצאת לטבע, ובמקרה הזה בלוג הטיולים של שרה אנדרווד (Sara Underwood) שובר את הרשת בזכות הצילומים הסקסיים שהיא מעלה מרחבי העולם.

אנדרווד, אמריקנית בת ה-32, היא שחקנית, מנחת טלוויזיה וגם שפנפנת פלייבוי לעת מצוא, שמעלה לחשבון האינסטגרם שלה את צילומיה החושפניים ממקומות שונים על-פני הגלובוס.

בין הצילומים של היפהפייה הבלונדינית, ניתן לראות אותה מתקלחת במקלחת שטח ליד האוהל שלה, מתפעלת ממפלים בטבע, מלטפת בעלי-חיים שהיא פוגשת, או פשוט שורצת על חופים לבנים הנושקים למי טורקיז. וכל זאת בלבוש מינימלי, כיאה לשפנפנת פלייבוי פופולרית, שהחלה את הקריירה שלה בשנת 2005 כשדגמנה למגזין הנודע.


עוד מטיילות יפות שכדאי להציץ חשבון האינסטגרם שלהן:
החיים בבלונד: היפהפייה שעזבה הכל ויצאה לטייל בעולם
האשה שמטיילת בעולם בחינם והדייטים שלה משלמים על הכל
טיילה ב-22 מדינות ויצאה ל-75 דייטים כדי למצוא אהבה


הצילומים הפרובוקטיביים שלה כבר צברו לעצמם מעריצים רבים, כשבחשבון האינסטגרם עוקבים אחריה שבעה מיליון איש (!). היה קשה לבחור את הצילומים הטובים שלה שרה, היות ובחשבון שלה יש כה רבים, אבל הנה מקבץ מהם. נסו לשים לב גם לטבע שברקע.

לעמוד האינסטגרם של שרה אנדרווד לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully