וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריחים קיץ: נבחרו החופים הטובים בעולם ל-2017

22.2.2017 / 11:21

אתר התיירות הנודע TripAdvisor כבר מתכונן לקיץ, והציג את רשימת החופים הטובים בעולם שבחרו מיליוני גולשים. אז לאן לכוון את החופשה שלכם ביולי-אוגוסט ואילו שני חופים מישראל נכנסו לרשימת החופים הטובים במזה"ת?

יוטיוב

בווידאו: צפו בחוף השני הטוב בעולם ל-2017: חוף גרייס שבאיי טרקס וקייקוס

הימים החמים בשבוע האחרון הכניסו אותנו לאוורית קיץ חמימה, וזה בדיוק הזמן לתכנן את החופשה הקיצית שלכם השנה. אז אתר התיירות העולמי, TripAdvisor, פרסם את רשימת החופים הטובים ביותר בעולם ל-2017, כולל את החופים הכי מומלצים באזורים שונים בעולם, ביניהם המזרח התיכון, ולישראל שני נציגים בעשירייה הראשונה.


עוד על חופים בוואלה! תיירות:
הנודיסטי, הסודי והמשפחתי: החופים שיעשו לכם ת'קיץ
עלו על בגד-ים: 10 החופים הכי שווים בארץ
הנשיונל ג'יאוגרפיק דירג: אלו החופים הטובים ביותר בעולם


אבל עוד לפני החופים שלנו, במקום הראשון כחוף הטוב בעולם השנה נבחר חוף באייה דה סאנצ'ו (Baia do Sancho) בברזיל, שעליו כתב אחד הגולשים: "כשאתה הולך בשביל הקטן אל החוף, אתה לא יכול לדמיין מה מחכה לך. המראה השמיימי נראה כמו תעתוע".

במקום השני חוף גרייס (Grace Bay) שבאיי טרקס וקייקוס בקריביים - קבוצת איים השייכים לממלכה הבריטית. במקום השלישי חוף עיט, או איגל ביץ (Eagle Beach) שבארובה, גם היא בקריביים. במקום הרביעי חוף פלאייה פראיסו (Playa Paraiso) שבקאיו לארגו, קובה (שוב, הקריביים) ואת החמישייה הראשונה סוגר חוף סייסטה (Siesta Beach) שבסייסטה קיי, פלורידה.

חוף לה קונצ'ה (La Concha Beach) הספרדי שבסן סבסטיאן מוקם במקום השישי, ואחריו דורג חוף פלאייה נורטה (Playa Norte) שבאיסלה מוחרס המקסיקני, האי האהוב על הישראלים במדינה. במקום השמיני נמצא חוף רדהנגר (Radhanagar Beach) שבאי האבלוק (חלק מאיי אנדמן שבהודו), במקום התשיעי חוף אלפונסי (Elafonissi) ביוון השכנה ואת רשימת עשרת החופים הטובים ביקום ל-2017 סוגר חוף גלפגוס בטורגוגה ביי (Galapagos Beach at Tortuga Bay) שבאקוודור.

אתר TripAdvisor סיפק ברשימה המכובדת שלו את 25 החופים הטובים בעולם, ואת הרשימה המלאה תוכלו למצוא כאן.

חוף באהיה דו סאנצ'ו ברזיל. ShutterStock
העונג כולו שלו. חוף באייה דה סאנצ'ו בברזיל/ShutterStock
חוף מפרץ גרייס איי טרקס וקייקוס. ShutterStock
נבחר במקום השני. חוף גרייס שבאיי טרקס וקייקוס בקריביים/ShutterStock
עץ בודד על חוף האבלוק באיי אנדמן. ShutterStock
כבוד גם להודו. חוף רדהנגר שבאי האבלוק/ShutterStock

כבוד לחופים שלנו

ומה איתנו? האתר גם דירג את החופים הטובים ביותר בכל אזור על-גבי הגלובוס, כשבמזרח התיכון ישראל מככבת עם שני חופים: חוף פרישמן התל אביבי וחוף דדו החיפאי.

אמנם שני החופים סוגרים את רשימת 10 החופים הטובים באזור, (פרישמן במקום התשיעי ודדו במקום העשירי), אבל בהחלט מדובר בכבוד להיכלל ברשימה לצד חופים נהדרים בדובאי, מצרים (שארם א-שייח') ואחרים. החוף הטוב ביותר במזרח התיכון הוא חוף ג'ומיירה שבדובאי (Jumeirah). על חוף פרישמן נכתב באתר: "הוא מזכיר לנו את סן סבסטיאן בספרד". על חוף דדו נכתב: "אחד החופים היפים בישראל".

גם בשנה שעברה מוקמו שני החופים הללו בעשירייה הפותחת במזרח התיכון (דדו בשמיני ופרישמן בתשיעי), אולם הצטרף אליהם חוף נוסף - חוף ירושלים התל אביבי - שהשנה לא נמצא ברשימה. החוף הטוב ביותר באירופה הוא חוף לה קונצ'ה (La Concha Beach) הספרדי, שמוקם במקום השישי העולמי.

עוד באותו נושא

המפרץ הסודי שלי: רצועת החוף הכי יפה שלא הכרתם

לכתבה המלאה
חוף דדו בחיפה. עמותת צלול, מערכת וואלה! NEWS
"אחד היפים בישראל". חוף דדו בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, עמותת צלול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully