וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחשת ללווייתנים: הסטודנטית שמצטלמת עם יצורים ימיים מדהימים

16.2.2017 / 0:04

בת הים המושלמת: הכירו את הסטודנטית למשפטים שמטיילת בעולם, מגיעה למקומות האקזוטיים ביותר ומצטלמת עם כרישים, לווייתנים ושאר יצורים מדהימים. ויש גם מי שלהוטים לממן את מסעותיה

moonstrucktraveller

שרה קוהן, סטודנטית אוסטרלית בת 22, הפכה לאחרונה לכוכבת רשת בזכות תצלומים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ממסעותיה ברחבי העולם, בהם היא שוחה עם לווייתנים, כרישים ואפילו עם, ובכן, חזרזירים.

הסטודנטית למשפטים, תושבת העיר סידני, מנצלת את חופשות הסמסטר שלה לטיולים בכמה מן המקומות האקזוטיים ביותר בעולם. היא אף זוכה לטייל בזמן הלימודים עצמם, בזכות השתתפות בתוכניות חילופי סטודנטים. עד כה היא ביקרה באיי קוק שבדרום האוקיינוס השקט, הוואי, בורה בורה, איי בהאמה שבקריביים וגם ביעדים באירופה ודרום אמריקה.

כרישים, איגואנות ורבע מיליון עוקבים

את חוויותיה המצולמות היא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, ועד כה יש לה כ-245 אלף עוקבים. כחובבת להוטה של צלילה חופשית, תצלומיה לא מסתכמים רק בהצגת יערות גשם או חופים בתוליים - היא שוחה לצד להקות של כרישים וצוללת עם לווייתנים גדולי-סנפיר, המשתייכים למשפחת לווייתני הענק. ובין לבין, היא מאכילה איגואנות ומתגפפת עם חזרזירים.
קוהן, שאמורה לסיים את לימודיה בחודש יוני הקרוב ולהתחיל את ההתמחות בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, סיפרה לכתב ה"דיילי מייל", כי החוויות המשמעותיות ביותר בטיוליה היו המפגשים עם חיות הבר. "כאשר אני מתחת למים ושוחה עם לווייתן, נדמה ששום דבר לא קיים, שום דבר לא חשוב. המפגש עם בעלי חיים בסביבתם הטבעית גורם לי לתקשר עמם בלי כל חשש", היא אומרת.

לדבריה, היא שוחה עם כרישים מזה 7 שנים, אבל המפגש הקרוב עם לווייתן גדול-סנפיר התרחש לראשונה רק בשנה שעברה. "הייתי רוצה לנפץ את הסטיגמה שאופפת את הכרישים. אלו יצורים מיוחדים במינם. עלינו לכבד ולהעריך את היצורים הנפלאים האלה".

מימון ישיר: מבגדי ים ועד מלונות

כאשר אינה מטיילת, עובדת קוהן כמטפלת בפעוטות. אך הפופולריות הגואה שלה לא נעלמה מעיניהם של מנהלי רשתות בתי מלון ומותגים של בגדי ים. וכך, היא משתפת פעולה עם חברות כמו רשת מלונות Four Seasons, המותג מאווי (Maui), מלונות ריץ-קרלטון ועוד. כך למשל, בתי המלון משלמים על השהות שלה ביעדים השונים, ובתמורה זוכים לחשיפה. לדבריה, בתחילה מימנה את כל מסעותיה בעצמה, וכיום היחס עומד על 50:50.

"המדיה החברתית שינתה את האופן שבו אנשים מטיילים. באמצעותה אני מסוגלת לשתף את חוויותיי עם חברים, בני משפחה ועוקבים מהעולם כולו. המדיה החברתית מעניקה לכל אחד את האפשרות להציג זוויות מבט מקוריות ושונות על מקומות בעולם. כאשר אני מתכננת את הטיולים שלי, אני בודקת את התיוגים שאנשים עשו על מקומות שונים, מקבלת מכך השראה ויוצרת את נקודת המבט המקורית שלי".

אז שרה, דעי שכדאי להגיע גם אלינו - יש לנו יופי של מדוזות בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully