וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בישראל: דיילים עשו בושות במלון וחטפו שיימינג

12.2.2017 / 15:54

מלון בלונדון התלונן שדיילי אייר אינדיה יורדים לארוחת הבוקר עם קופסאות ריקות, וממלאים אותן במזון שיאכלו לאחר מכן בטיסה חזרה להודו. אחד הדיילים: "דמי האש"ל הנמוכים לא מאפשרים לסעוד בחוץ". הבהרה נשלחה לכל דיילי החברה

מטוס בואינג 787 דרימליינר אייר אינדיה. ShutterStock
דיילי החברה מילאו קופסאות ריקות בבופה המלון. אייר אינדיה/ShutterStock

מסתבר שלא רק ישראלים עושים להם סנדביץ' לדרך כשהם בבופה במלון. דיילים של חברת אייר אינדיה, חברת התעופה הלאומית של הודו שאמורה להתחיל לטוס לארץ בשנה הבאה, נתפסו כשצוות האוויר שלה מכניס אוכל לקופסאות בבופה במלון בלונדון ולוקח איתו.


עוד על דיילים בוואלה! תיירות:
עושים סקס במטוס ומחזירים עודף שגוי: סודות הדיילים נחשפים
דיילת אל על האכילה נוסע עם פרקינסון, וריגשה את הרשת
השלמת הכנסה: דיילת הרוויחה מיליון דולר מסקס במטוס


לפי אתר הטיימס אוב אינדיה, שבו פורסמה הידיעה, הדיילים לנו במלון רנסנס שקרוב לשדה התעופה הבינלאומי הית'רו שבלונדון. "חלק מהדיילים יורדים לארוחת הבוקר עם קופסאות ריקות, שאותן הם ממלאים באוכל מהבופה בכוונה לאכול אותו מאוחר יותר", נכתב באתר שמצטט את תלונת אנשי המלון.

נציגה של אייר אינדיה שלחה הודעה לכל הדיילים הבינלאומים בחברה עם הכותרת "בופה זה לא טייק אוויי", והוסיפה כי צעדים משמעתיים יינקטו כנגד דיילים שיפרו את הכללים.

דיילים שרואיינו לכתבה ציינו, שתקריות כאלו מתרחשות בעקבות הפחתת זמן השהייה של הדיילים בלונדון, שלא מאפשרים לצוות המטוס מספיק זמן לישון ולאכול כמו שצריך. בנוסף, דמי האש"ל (אוכל, שינה, לינה) הנמוכים שמקבלים הדיילים לא מאפשרים להם לסעוד בחוץ, או לנצלם להזמין אוכל בשירות החדרים. לכן יש דיילים שלוקחים אוכל מהבופה במלון.

"אנחנו עדים לכך שמדובר במיעוט של הדיילים, המעורב בהתנהגות הזו, אבל אנחנו לא מתכוונים לאפשר למוניטין של אייר אינדיה להיות מוכתמים על ידי אחדים", נכתב בהודעת החברה.

עם זאת, לא מעט גולשים ביקרו את חברת התעופה ברשתות החברתיות. "בושה לאומה", כתב בטוויטר הגולש Dr. Venkatesh Raj ‎.

בופה מאפים. ShutterStock
דמי האש"ל לא מספיקים לרום סרוויס. בופה במלון/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully