וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קובה מי אמור": הכל על הסיגר הקובני שמשגע את העולם מאז ומתמיד

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

12.2.2017 / 17:10

הוא צר, ארוך, ריחני ונחשב לסמל הנהנתנות. הסיגר הקובני הפך במשך השנים למותג עולמי נחשק, כשלא מעט מנהיגים, ידוענים וחובבי עישון נהנים להחזיקו ביד ולהפריח עשן לאוויר, אז מה הקובנים יודעים על סיגרים שאנחנו לא? הכל בסרטון

AP

הוא צר, ארוך, ריחני ונחשב לסמל הנהנתנות. הסיגר הקובני הפך במשך השנים למותג עולמי נחשק, כשלא מעט מנהיגים, ידוענים וחובבי עישון נהנים להחזיקו ביד ולהפריח עשן לאוויר.

מה הופך את הסיגרים הקובנים לאיכותיים והנמכרים בעולם? הסוד פשוט: האיכות הגבוהה של עלי הטבק והעובדה שהם מגולגלים בעבודת יד.

הקובנים יודעים טוב מכולם שסיגר הוא לפעמים הרבה יותר מסתם סיגר. לסמל הלאומי שלהם יש חשיבות כללית אדירה.

ב-2015 ייצאה קובה 134 מיליון סיגרים, גידול של 4% מ-2014, ומכירתם הכניסה לקובה 430 מיליון דולר. עלות סיגר תלויה באיכותו, כשמחיר הזולים הוא דולרים בודדים ואילו מחיר היקרים מגיע לכמה מאות דולרים.

טיול מאורגן לקובה

במשך שנים השוק האמריקאי היה סגור בפני קובה עקב היחסים המתוחים בין המדינות, ולמרות שעל פי חוק האמריקאים מנועים מלעשן אותם, הם דווקא הצרכנים הגדולים ביותר של המוצר.

איך הקובנים התגברו על האמברגו. הם ייצאו את הסיגרים שלהם למדינות איתם יש להם יחסי מסחר, והאמריקאים רכשו אותם כמשלוחים מאירופה ומהמזרח הרחוק.

חידוש היחסים בין ארצות הברית לקובה בשנת 2015 צפוי להקל על האמריקאים לצרוך את המוצר המבוקש. הם יודעים יותר טוב מכולם שאת התענוגות הקטנים של החיים גם אמברגו מתמשך לא יכול למנוע.

טיולים מאורגנים למשפחות

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully