וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר משתלטת על ישראל: פותחת 15 יעדי טיסה חדשים לארץ

1.2.2017 / 9:54

רינאייר משיקה את לוח הטיסות לחורף 2017 ומוסיפה 15 קווי טיסה חדשים לתל אביב ולעובדה, ובסך הכל 19 נתיבים לארץ. בין היעדים: ברלין, מילאנו ובריסל. המחיר: 20 אירו בלבד לכיוון (עד מחר!)

ריינאייר נחתה לראשונה בשדה התעופה של עובדה/צילום: רשות שדות התעופה

בווידאו: צפו בנחיתה הראשונה של ריינאייר בישראל

חברת התעופה האירופית, ריינאייר, השיקה היום (ד') עם משרד התיירות את לוח הטיסות המיועד לחורף 2017, ובו 19 קווים לישראל בסך הכל. ריינאייר תפעיל החורף 7 קווים חדשים לתל אביב ועוד 8 קווים חדשים לנמל התעופה בעובדה (15 קווים חדשים בסך הכל), זאת כתוספת על נתיבי החברה הקיימים לברטיסלבה, לבודפשט, לקרקוב ולקובנה (מעובדה).

המנהל המסחרי של ריינאייר, דייויד אובריאן, אמר כי "החברה שמחה להשיק את לוח הטיסות לחורף 2017 בישראל, הכולל 19 קווים: 7 קווים חדשים לתל אביב ו-8 קווים חדשים לעובדה, אשר יוצעו למכירה כבר בתחילת חודש פברואר". אובריאן הוסיף, כי כדי לחגוג את השקת לוח הטיסות לחורף 2017 בישראל, תציע החברה מושבים ב-20 אירו בלבד אשר יהיו זמינים עד חצות יום ה' (מחר), אבל באתר החברה היעדים עדיין לא מופיעים. למעשה, רק היעד פאפוס מופיע להזמנה מנתב"ג, כמו גם ארבעת היעדים הישנים של החברה מעובדה. מריינאייר נמסר, כי"שאר היעדים יהיו פתוחים להזמנה בשבועות הקרובים", אולם לא נמסר תאריך מדוייק.

לוח הטיסות של רינאייר לחורף 2017:
לתל אביב:
מסלולים חדשים: באדן באדן (פעמיים בשבוע), גדנסק (פעמיים בשבוע), קרקוב (פעמיים בשבוע), ברגמו-מילאנו (4 פעמים בשבוע), פאפוס (יומי), פוזנן (פעמיים בשבוע) ורוצלאב (פעמיים בשבוע).

לעובדה:
8 מסלולים חדשים: באדן באדן (פעמיים בשבוע), ברלין (פעמיים בשבוע), בריסל (פעמיים בשבוע), פרנקפורט-האן (פעמיים בשבוע), גדנסק (פעמיים בשבוע), מילאנו-ברגמו (פעמיים בשבוע), פוזנן (פעמיים בשבוע) ורשה (פעמיים בשבוע).

שר התיירות יריב לוין אמר כי: "כניסתה של חברת ריינאייר לפעילות בהיקף משמעותי בישראל היא בשורה גדולה שתתרום באופן מיידי, הן להגדלת התיירות הנכנסת והן להורדת מחירי הטיסות לישראל וממנה. אני שמח ששיתוף הפעולה בין משרד התיירות לריינאייר עולה מדרגה, כאשר החברה מביעה אמון גדול במוצר התיירותי הישראלי ופותחת לראשונה קווי טיסה בהיקף גדול לנתב"ג וכמעט משלשת את פעילות החברה באילת. ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה וכניסתה המשמעותית של ריינאייר לישראל היא ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי. שיפור זה בא לידי ביטוי כבר עכשיו עם גידול מספר התיירים המבקרים בארץ".

המנהל המסחרי של ריינאייר דייויד אובריאן. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
המנהל המסחרי של ריינאייר, דייויד אובריאן, היום במסיבת העיתונאים בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully