וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה שלא עזבה את העבודה, ועדיין מטיילת בעולם

1.2.2017 / 1:11

ואדין ולייקה מפולין הכי אוהבים לטייל. הם פשוט מתכננים הכל מראש וכל שעה פנויה מוקדשת לתכנון טיול בעולם. ביחד עם בתם בת ה-3, הם כבר ביקרו ב-39 מקומות ב-9 מדינות בשנה האחרונה. הנה הצצה לחייהם בעולם

אתר רשמי

לא פעם אנו שומעים על אנשים ומשפחות שרוצים להגשים חלום ולתור את העולם, ועקב כך עוזבים הכל - את העבודה, הבית, בן או בת הזוג - ויוצאים לטיול של חייהם.

אבל אצל ואדין (Wadyń) ולייקה (Łajka) הפולנים, ובתם בת השלוש זאזו (Zazu), הדברים ממש לא כך. לשניהם יש עבודות במשרה מלאה בפולין, אבל הם פשוט אוהבים לטייל בעולם. אז מה עושים? הם מנצלים כל שעה פנויה שברשותם כדי לטייל. "תמיד יש לנו תוכנית", הם כותבים באתר שלהם. "לערב, לסוף השבוע, לחודש הבא ולחצי השנה הקרובה. תמיד יש משהו שאנחנו מתכננים, בין אם זה שופינג, מפגש עם חברים, סופ"ש משפחתי, עסק חדש ולא פעם גם תוכניות לטייל. לפעמים, כשעולה רעיון ספונטני לטייל, יש לנו רק כמה שעות כדי לארגן הכל, אבל תמיד יש תוכנית".

בעשרת החודשים האחרונים הם ביקרו ב-39 מקומות בתשע מדינות שפרוסות על-פני שלוש יבשות בעולם, ביניהן, אנגליה, קמבודיה, יוון, אוסטריה, תאילנד, בלגיה, צ'כיה, לאוס ועוד. הנה הצצה לכמה מהצילומים היפים ביעדים שבהם ביקרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully