וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענו והשתתפו: מרוץ המשימות המטורף שהופך את תל אביב למגרש משחקים ענק

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

1.2.2017 / 12:32

ספרו לנו מה הדבר הכי משוגע שעשיתם בחיים, ואולי תקבלו כרטיסים מתנה לכם ולחברים שלכם לתחרות הקבוצתית שתשגע את העיר. מתי? ב-10 בפברואר. מה צריך? חוצפה, אומץ ובעיקר – תחפושת מיוחדת, מוח חד ורוח קבוצתית איך זה נראה ומה צריך לעשות? כל התשובות בפנים

צילום מסך

אם תראו פתאום חבורת אבירים רצה בטירוף ברחובות תל אביב, או כמה חבר'ה מחופשים לשלדים שמתחבקים בשמחה בכיכר רבין, תדעו שהדבר הבא כבר כאן. תערבבו את המרוץ למיליון עם משחק קבוצתי, תוסיפו לזה תחפושות משוגעות ותזרקו על כל המשתתפים משימות משוגעות ותקבלו את URBAN MADNESS. טירוף עירוני. מרוץ משימות קבוצתי, חווייתי ומאתגר שהופך את תל אביב למגרש משחקים ע-נ-ק.

איך זה עובד? אתם נרשמים עם החברים כקבוצה של בין ארבעה לשישה חברים, בוחרים למה תתחפשו ואז מתחרים בקבוצות אחרות ברחבי העיר. המרוץ הוא בחסות עזריאלי גיפטקארד וייערך ב-10 בפברואר. ההרשמה היא עד ה-7 בפברואר והזוכים יוכרזו ב-8 בחודש.

לתקנון אורבן מדנס, לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי לעמוד במשימות צריך תושייה, חוצפה, תעוזה, להיות קצת שרוטים ובעיקר – תחפושת מיוחדת, מוח חד ורוח קבוצתית. במסגרת המשימות הקבוצות יתחרו בכל מיני אתרים בעיר. הם יאותגרו ביפו העתיקה, יזיעו בחוף הים, יעופו בין החנויות בקניון עזריאלי ויקרעו את העיר כדי להיות הקבוצה שזוכה בפרס הגדול - חופשת סקי קבוצתית ל-SKI DEAL WEEK בואל טורנס, צרפת, גיפטקארדים של 5,000 שקל לרכישה במגוון קניוני עזריאלי ועוד.

איך משתתפים? פונים לחברים בוואטסאפ, מארגנים אותם ויוצאים לדרך. עלות ההשתתפות היא 180 שקל, והוא כולל שתייה חופשית במסיבה שתיערך אחר המירוץ, אבל אם תענו על שאלה אחת באופן מקורי, מגניב ושונה, תקבלו כרטיסים מתנה להשתתפות במרוץ עם עוד ארבעה חברים. אז קדימה, ענו ואולי תזכו:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לאתר המרוץ URBAN MADNESS לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully