וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאי בודד ומרהיב דרוש זוג שיחיה עליו בחינם - אבל יש קאץ'

29.1.2017 / 9:27

זוגות, שימו לב: אתם מוזמנים לארוז מזוודות, להיפרד מכולם ולטוס לגור בבית החלומות שלכם באי מדהים בטזמניה. מעניין אתכם? הירשמו ואולי תזכו ליהנות מכל הטוב הזה - אבל כמובן שיש אותיות קטנות

Wandering Foxbat

כמה פעמים ביום בא לכם לעזוב הכל מאחור, להתפטר מהעבודה, לארוז מזוודות ולעבור לגור באי מרוחק ומנותק מהעולם? עכשיו זה אפשרי וגם לא יעלה לכם שקל. אי טזמני מהמם מוצע בחינם - אם רק תהיו מוכנים לטפל בו שישה חודשים בשנה - למשך שנתיים. שירות הפארקים וחיות הבר של טזמניה מחפשים זוג (מצטערים רווקים, שוב נדפקתם) שיטוס לאי הבודד ויחייה בו בלי דאגות, בלי מתחים, בלי בוסים מעצבנים ולו"זים צפופים - רק אתם ובן זוגכם על אי יפיפה באמצע שום מקום. נשמע חלומי, אה? אז זהו, שגם כאן יש קאץ'.

רוצים לחיות על אי בודד בטזמניה?. פייסבוק, צילום מסך
רוצים לחיות על אי בודד בטזמניה? ההצעה לא מתאימה לרווקים/צילום מסך, פייסבוק

עוד בתיירות:

עוד באותו נושא

הנשיונל ג'יאוגרפיק דירג: אלו החופים הטובים ביותר בעולם

לכתבה המלאה

הזוג הנבחר יזכה לטוס לאי מאטסויקר (Maatsuyker), שם יתגורר בבית של 5 חדרים + חצר למשך שישה חודשים - ממרץ עד ספטמבר או מספטמבר עד מרץ - בשנתיים הקרובות. בזמן הזה הם יצטרכו לטפל באי ולדאוג למדשאות, למבנים, לצמחים ולבצע תצפיות מזג אוויר יומיות עבור לשכת המטאורולוגיה. נשמע כמו לעשות בייביסיטר לאי בודד, וכמה זה כבר יכול להיות קשה? אולם, יש כמה דברים שכדאי לזכור. האי - כשמו כן הוא - בודד. לגמרי. לא תמצאו שם בני אדם נוספים שינעימו את זמנכם כשימאס לכם קצת מבן הזוג שיתלווה אליכם למסע. לא תמצאו שם טלוויזיה, מחשבים או אינטרנט ולא תורשו לעזוב את האי במהלך ששת החודשים - גם אם תחליטו פתאום שזו כנראה הייתה טעות או ששכחתם את הדוד פתוח.

בנוסף, תצטרכו לדאוג לעצמכם לאוכל, בגדים, מצעים ובידור - וכל זה בהגבלה של 325 ק"ג מטען לאדם בטיסה. אם אתם כאלה שצריכים מזוודה אחת רק לבגדים - כנראה שלא כדאי לכם למהר להגיש מכתב התפטרות. ובכל זאת, אחרי שביאסנו אתכם קצת, נזכיר לכם שההרפתקה הזאת עדיין נשמעת כמו חלום, בעיקר לאלו שמאסו מהשגרה השוחקת שלהם.

רוצים לחיות על אי בודד בטזמניה?. פייסבוק, צילום מסך
תוכלו לגור בחינם בבית עם 5 חדרים ונוף קסום/צילום מסך, פייסבוק

רק שימו לב: האדם שיתלווה אליכם למסע חייב להיות בן או בת הזוג שלכם. אל תנסו לזייף זוגיות רק כדי לקבל במתנה שישה חודשים רגועים על אי בודד. החברה מחפשת אחר זוגות עם יכולת מוכחת לחיות ולעבוד במקומות נידחים, ושניהם חייבים להיות בריאים. אם אתם עונים על כל הקריטריונים ומוכנים להשאיר את הכל מאחור עבור הרפתקה של פעם בחיים - אתם מוזמנים להירשם בלחיצה כאן. מיהרו לקבל החלטה כי ב-30 בינואר ההרשמה נסגרת.

רוצים לחיות על אי בודד בטזמניה?. פייסבוק, צילום מסך
מי לא היה רוצה להתעורר במקום כזה?/צילום מסך, פייסבוק
רוצים לחיות על אי בודד בטזמניה?. פייסבוק, צילום מסך
הזוג הזה יכול להיות אתם/צילום מסך, פייסבוק
רוצים לחיות על אי בודד בטזמניה?. פייסבוק, צילום מסך
לצייר את הנוף - כי טלוויזיה ואינטרנט לא תמצאו שם/צילום מסך, פייסבוק
רוצים לחיות על אי בודד בטזמניה?. פייסבוק, צילום מסך
כל זה יכול להיות שלכם ל-6 חודשים. לעזור לכם עם המכתב התפטרות?/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully