וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באגרופים שלופים: צפו בנוסע מבוגר מרביץ לצעיר בטיסה ללונדון

בטיסה של חברת מידל איסטרן איירווייס מביירות ללונדון, נראה נוסע מבוגר מכה נוסע צעיר, שלא נשאר חייב והפליא בו את מכותיו שלו. הטייס נאלץ לנחות באיסטנבול, וכוחות הביטחון הורידו את הנוסע המבוגר מהטיסה

אתר רשמי

שוב זעם בטיסה, הפעם די קרוב אלינו - בלבנון. שני נוסעים, אחד מבוגר והשני צעיר יותר, נתפסו בצילום סמארטפון כשהם מכים זה את זה בטיסה של חברת מידל איסטרן איירווייס ( Middle Eastern Airways) מביירות ללונדון בשבוע שעבר.

טרום המריבה האלימה נראים השניים מתווכחים ביניהם במעבר המטוס, כשהם מוקפים נוסעים וכמה דיילות. לפתע מנחית הנוסע המבוגר מכה בפניו של הצעיר, שלא נשאר חייב ותפס את המבוגר והפליא בו את מכותיו הרבות עד שהאחרון הצליח להשתחרר כשכולו נסער.

לפי עדות של נוסע בטיסה, הכל החל כשהנוסע המבוגר החל לצעוק ולגדף את הצעיר ואשתו. עדות אחרת מתארת את התנהגותו של הנוסע המבוגר כאלימה, כשהוא מקלל את הדיילות ואת הנוסע הצעיר, שאמר לו שהמשטרה תחכה לו עם הנחיתה.

אולם, המטוס שהיה בדרכו לבירת אנגליה, לא הגיע ליעדו בזמן והטייס נאלץ לנחות לעצירת חירום באיסטנבול. עם הנחיתה, הגיעו כוחות הביטחון שליוו את הנוסע המבוגר החוצה, בעוד הצעיר נשאר על המטוס, שהמריא ליעדו הסופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully