וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו, וזה אמיתי: טיסות מישראל לארה"ב ב-400 דולר

הטיסות בעולם הופכות זולות מים ליום, אבל לזה לא ציפינו: בדיקת וואלה! תיירות מצאה טיסות מת"א לארה"ב בחודשיים הקרובים במחירי רצפה של החל מ-392 דולר לבוסטון ועד 446 דולר לניו יורק, כל עוד תסכימו לעצור לכמה שעות בדרך. הנה הפרטים, כפי שצולם באולפן וואלה!NEWS

עריכת וידאו: ניר חן

זה לא סוד שמיום ליום אנו משלמים פחות על טיסות בעולם, ולא רק במסגרת מדיניות "השמיים הפתוחים" שהחלה ב-2013. התחרות בין חברות התעופה בעולם, הדלק הסילוני שהיה זול לאורך כל 2016 וגם היצע יעדים חדשים שנפתחים כמו פטריות אחרי השלג - כל אלה גורמים לחופשות שלנו להיות מוזלות הרבה יותר.


עוד על הטיסה שלכם בוואלה! תיירות:
דורגו חברות התעופה הכי בטוחות ל-2017. אל על בפנים?
חברת התעופה שאף אחד לא רוצה לטוס איתה
עם מי לטוס ב-2017: נבחרה חברת התעופה הטובה בעולם
הישראלי שטייל ב-115 מדינות מגלה: כך תמצאו טיסות זולות


טיסות טרנס-אטלנטיות נחשבו תמיד יקרות יותר מאשר יעדים קרובים (ובצדק), אבל בדיקה שעשינו בימים האחרונים באתר חיפוש הטיסות העולמי Skyscanner, מצאה שלטוס לארה"ב יכול להיות הרבה יותר זול מלטוס לאירופה. ולא מדובר רק לטיסות בינואר (שנחשב חודש חלש) אלא גם לטיסות בחודש מרץ, כפי שהראנו באולפן וואלה!NEWS.

כך, למשל, מצאנו טיסה לבוסטון עם אייר פראנס הצרפתית ב-392 דולר בלבד, כל עוד תסכימו לעצור בפריז כ-12 שעות. נכון, לא נעים, אבל אם נפלתם על שעות היום, בהחלט תוכלו להרוויח סיור יום בעיר האורות לפני שאתם ממריאים שוב. החזרה עם KLM דרך אמסטרדם ו-JFK (כלומר שתי עצירות), אבל בסך הכל 26 שעות של טיסה והמתנה עד להגעה לתל אביב. אגב, KLM נבחרה לחברת התעופה הדייקנית ביותר ב-2016, כך שדי בטוח שתגיעו בזמן.

טיסות מוזלות לארה"ב ב-400 דולר. סקייסקנר, צילום מסך
טיסות לבוסטון בפחות מ-400 דולר!!!/צילום מסך, סקייסקנר
מנהטן ניו יורק גשר ברוקלין. ShutterStock
מי היה מאמין שניתן להגיע אליה סביב 400 דולר. ניו יורק/ShutterStock
טיסות מוזלות לארה"ב ב-400 דולר. סקייסקנר, צילום מסך
446 דולר לניו יורק בינואר/צילום מסך, סקייסקנר

טיסה למיאמי ב-493 דולר!

גם לניו יורק מצאנו מחירי רצפה עם 446 דולר בלבד עם אייר פראנס ב-19 בינואר, ומחיר זול יותר - 439 דולר - ב-2 במרץ. שוב, כל עוד תסכימו לעצור בפריז וגם להחליף שדה תעופה לטיסת ההמשך.

גם למיאמי הרחוקה שבמזרח ארה"ב מצאנו טיסות זולות של פחות מ-500 דולר לאדם הלוך-חזור במרץ. שוב, אייר פראנס תטיס אתכם לפריז ומשם דרך עצירה נוספת בניו יורק, או ישירות מפריז, תוכלו להגיע למיאמי אחרי כ-36 שעות ב-493 דולר בלבד. בחזור תחזרו עם החברה הצרפתית כשתעצרו שוב בפריז, ובסך הכל כ-28 שעות של טיסה כולל הקונקשן. גם אליטליה מציעה מחיר זהה (494 דולר) עם עצירה אחת בהלוך ברומא. בחזור כבר ייצפו לכם שתי עצירות - בניו יורק ופריז - ובסך הכל 28 שעות כולל טיסה.

לעומת זאת, מחירי טיסות ישירות שבדקנו מישראל לארה"ב בחודשיים הקרובים עמדו על סכום של החל מ-807 דולר (לניו יורק).

חשוב לציין, כי ייתכן והמחירים הללו ישתנו עד שתחפשו אותם באתרי חיפוש הטיסות, אך גם מחירים גבוהים יותר ינועו סביב 400 עד 500 דולרים - ממש כמו לטוס לאירופה, ולפעמים גם הרבה יותר זול.

*תודה לדב גיל-הר על עזרתו בהכנת הכתבה.

טיסות מוזלות לארה"ב ב-400 דולר. סקייסקנר, צילום מסך
טיסה למיאמי ב-493 דולר ב-1 במרץ/צילום מסך, סקייסקנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully