וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תטוסו מסביב לעולם - ותקבלו על זה 1,500 דולר לחודש

10.1.2017 / 6:10

משפחת טילוטסון האמריקאית מתכננת טיול חוצה יבשות בקיץ הקרוב, ופרסמה מודעה למטפל או מטפלת שיצטרפו אליה ויעזרו לטפל וללמד את שני בניה הצעירים. אז איך מתקבלים?

fivetakeflight

רבים מאיתנו חולקים פנטזיה זהה: לעזוב הכל ולצאת לטיול מסביב לעולם. רבים מאיתנו גם חולקים בעיות זהות: מה עושים עם הילדים? העבודה? בעלי החיים? ובעיקר, שאלת השאלות - איך ניתן לממן טיול שכזה?

ובכן, לשאלה האחרונה יש תשובה: בקלות, זאת בהנחה שאתם אוהבים ילדים. משפחת טילוטסון האמריקאית מתכננת לצאת לטיול מסביב לעולם בקיץ הקרוב ולאחרונה היא פרסמה באינטרנט מודעה אטרקטיבית במיוחד: הצטרפו למסע חוצה היבשות שלנו, בתנאי שתטפלו בילדינו ותעזרו להם עם החינוך הביתי. הטילוטסונים ישלמו לכם על טיסות, אוכל ומגורים, כמו גם משכורת חודשית שתנוע בין 1,200 ל-1,500 דולר.

FIVE take flight. FIVE take flight, צילום מסך
"מחפשים מישהו שיאהב את הילדים שלנו כמו שאנחנו אוהבים אותם"/צילום מסך, FIVE take flight

"אנחנו מחפשים מישהו שיאב את הילדים שלנו בדיוק כמונו", הסבירה האם, קנזי. "קשה לפרט בדיוק את שעות העבודה, כי תגורו איתנו, אבל יהיה לכם זמן חופשי מדי יום. בכל שבוע יהיה לכם יום או יומיים לעצמכם, בהם תוכלו ללכת לבד וליצור הרפתקה משלכם", הוסיפה.

וכאן גם המקום לציין, שהמשפחה מחפשת מישהו עם רקע בחינוך שיטפל בפורטר ובקט (שני הילדים), כמו גם במישהו שישמח לבשל, לנקות ולתרום כל שביכולתו בדאגה לשני הילדים הקטנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הייתם רוצים לבלות איתם?

המשפחה מתכננת להתחיל באירופה, לשוב לארצות הברית לחג המולד ולאחר מכן להמשיך להוואי, ניו זילנד ואסיה. נשמע לכם טוב? מוזמנים להגיש מועמדות.

והנה כמה מהמועמדים שכבר הגישו בקשה להצטרף למשפחת טילוטסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully