וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו מגדלנה: מטיילת בעולם ומצטלמת בכל מקום בעירום

10.1.2017 / 6:05

מגדלנה וסינסקה, צלמת פולניה, מטיילת בעולם ואז פשוט מתפשטת ומצטלמת. "הכל החל כי לא היו לי בגדים יפים, אז פשוט הורדתי אותם", היא אומרת. באינסטגרם יש לה כבר 125 אלף איש, שעוקבים אחר כל מקום וצילום שהיא מעלה. כדאי גם לכם

אין כמו להרגיש חופשי ולהתחבר לטבע, אבל נדמה שמגדלנה וסינסקה (Magdalena Wosinska) עושה זאת טוב מכולם. היא מטיילת במקומות מרהיבים ומיוחדים ואז פשוט מורידה את בגדיה ומצטלמת בלבוש אדם וחווה.


עוד מטיילות נועזות שעושות את העולם:
האשה שמטיילת בעולם בחינם והדייטים שלה משלמים על הכל
האשה שמטיילת כבר 5 שנים בעולם; איך היא עושה את זה?
טיילה ב-22 מדינות ויצאה ל-75 דייטים כדי למצוא אהבה


בחשבון האינסטגרם שלה, שאליו היא מעלה את חוויותיה מהעולם, יש כבר יותר מ-125 אלף עוקבים. צילומיה האמנותיים מראים אותה עירומה בחופי ים, בכבישים, על שפת בריכה או לצד מפלים ושאר נקודות יפות בטיוליה. "זה פשוט על-זמני, אף אחד לא יכול לדעת מה הסטטוס, המעמד או לאיזו קבוצה את משתייכת בעירום", אמרה לאתר FOAM.

הרעיון לפרויקט הצילומים המיוחד עלה במוחה על מגדלנה, כשהיא קיבלה משימת צילום בתיכון והבינה שאין לה בגדים מפוארים דיים ללבוש לצילומים. "היינו מאוד עניים בילדותי, וכשצילמתי פורטרטים שלי עבור הלימודים, חשבתי 'לעזעזאל, אין לי שום בגדים יפים'. אז הורדתי את הבגדים שלי. אני מניחה שאפשר לומר שהתחלתי לעשות צילומי פורטרט בעירום כבר לפני 20 שנה".

לדבריה, צילומי העירום שלה אינם מבטאים גירוי מיני כזה או אחר, אלא הם מגיעים ממקום של עוני. כשהיא אינה מצטלמת, מגדלנה מרוויחה את כספה כצלמת, מה שגרם לה לטייל בכל העולם כבר מהיות בת-עשרה.


עוד מטיילים שהולכים אחרי החלום שלהם:
לקנא בהם: הזוג היפה שעזב את העבודה כדי לטייל בעולם
4 שנים של אושר: הזוג שעזב הכל ויצא לטייל בעולם
צפו: סבתא בת 89 מטיילת בעולם ובישראל, ומעלה לאינסטוש


ב-1991 עברה הצלמת הפולניה לארה"ב, בתחילה לאריזונה, אולם התמקמה לאחר מכן בלוס אנג'לס ב-2004, כשהיתה בסך הכל בת 24. מאז הצלמת המוכשרת צילמה קמפיינים עבור חברות מפורסמות, כמו קונברס, אורבן אאוטפיטרס, ווג וספין.

הנה רק כמה מצילומיה הממכרים, ויש עוד רבים וטובים בחשבון האינסטגרם שלה.

עוד באותו נושא

המיליונר בן ה-25 שמכר את הכל כדי לטייל עם משפחתו בעולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully