וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חברות גילו שהמטוס כולו לרשותן, כולל שדרוג לביזנס ושמפניה

שלוש החברות הטובות מבריטניה לא ישכחו את הטיסה הזאת לעולם: הן קיבלו את כל המטוס לעצמן, שודרגו לביזנס ולגמו שמפניה בלי הגבלה. אפילו צוות המטוס היה מופתע. איך זה קרה?

שלוש חברות מבריטניה, שעשו את דרכן בטיסת חזור מגיברלטר ללונדון, זכו במפתיע לכבוד מלכים (או מלכות). הן הפכו לנוסעות VIP ברגע שגילו שהמטוס כולו עומד לרשותן.

לורה סטיבנס, לורי-לין וולר ושרה האנט התכוננו לשוב מביקור אצל חברים בגיברלטר שבחצי האי האיברי. ברגע שהגיעו לשדה התעופה, הן קיבלו הודעה שהטיסה שלהם נדחית בשלוש שעות וחצי בשל ערפל כבר השורר בנמל התעופה הית'רו שבלונדון. מאחר שאת הצ'ק-אין הן ביצעו עוד קודם לכן ונסעו רק עם תיקי יד, נאמר להן כי הן יכולות לחזור לעיר ולשוב לנמל התעופה סמוך למועד ההמראה, כדי לא לבזבז את זמנן לשווא.

השלוש נענו להצעה, אך כאשר חזרו לנמל התעופה, גילו מבנה כמעט שומם, עם חנויות דיוטי-פרי נעולות ושער עליה למטוס ריק מאדם. "לאחר רבע שעה, פנינו לאחד העובדים במקום ושאלנו האם הטיסה שלנו אכן יוצאת במועדה. נאמר לנו שאנו הנוסעות היחידות במטוס, מאחר ששאר הנוסעים העדיפו לעלות על טיסות אחרות ולא להמתין לטיסה שהתעכבה", סיפרה לורה.

"סיפור נהדר שנוכל לספר לנכדים"

בעקבות החדשות הללו סברו השלוש כי טיסתן ודאי תתבטל, אך מסתבר שכך או אחרת, המטוס היה אמור לשוב ללונדון - ריק או מלא. אתר "לונלי פלנט" מדווח כי לכבוד שלוש הצעירות נפתחו מחדש חנויות הדיוטי-פרי ואף ניתנה להן גישה חופשית לטרקלין העסקים.


עוד טיסות מופלאות בוואלה! תיירות:
מתנה משמיים: תינוק נולד בטיסה ויזכה לטוס חינם כל חייו

דיילת אל על האכילה נוסע עם פרקינסון, וריגשה את הרשת

אך היתה זו רק תחילתה של חוויית האח"מים: ברגע שעלו על המטוס, שודרגו מיד למחלקת העסקים. אפילו צוות המטוס היה מופתע מהעניין. "הם מעולם לא נתקלו בסיטואציה כזו. הם הזמינו אותנו לשבת מקדימה, במחלקת הביזנס, קיבלנו 'מופע' פרטי של הוראות הבטיחות והשמפניה נמזגה עבורנו ללא הפסק, יחד עם אוכל וחטיפים. אלו היו השעתיים וחצי הכי מהנות בחיים שלנו", מוסיפה לורה.

ברגע שנחתו בלונדון, הפתיעו השלוש גם את אנשי ביקורת הגבולות, ו"מתחו" אותם בעת שהכריזו כי הן להקת בנות חדשה שנמצאת רגע לפני הפריצה הגדולה שלה.

סיפורן של הבנות עשה לו כנפיים, בעקבות פוסט שהעלתה לורה לחשבון הטוויטר והאינסטגרם שלה, שכלל תמונות וסרטונים מהחוויה. "זה משהו שלעולם לא נשכח, זה יהיה סיפור נהדר שנוכל לספר לנכדים", היא מסכמת.

עוד באותו נושא

צפו: זה מה שקורה כשזוג מגלה שהוא לבד בטיסה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully