וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוז הגדול בעולם יעבור ב-35 מדינות; ואיפה לא?

5.1.2017 / 9:47

5 יבשות, 35 מדינות ו-141 ימים: השנה ייצא לדרך שיט התענוגות הגדול בעולם, שיפקוד 66 נמלים על פני הגלובוס, כולל את אלו של מצרים וירדן, ורק עלינו יוותרו. מה, לאשדוד אין מה להציע?

צלמים זמניים מורשים

הקרוז הגדול והמקיף מסוגו בעולם עומד לצאת לדרך באמצע חודש דצמבר השנה. חברת הספנות הבינלאומית "וייקינג קרוזס" (Viking Cruises), הכריזה כבר בשנה שעברה על המסע חובק העולם, שייארך 141 יום ויכלול עגינות וביקורים ב-35 מדינות וב-66 נמלים שונים.

השיט הבלתי שגרתי בהיקפו יחל ב-15 בדצמבר השנה במיאמי ויסתיים ב-5 במאי 2018 בלונדון. בין התחנות הראשונות ייהנו אורחי הקרוז מיומיים בהוואנה שבקובה, ולאחר מכן תפליג הספינה דרך תעלת פנמה ותעשה את דרכה ללוס אנג'לס, תחצה את האוקיינוס השקט, תעגון בניו זילנד, טהיטי ואוסטרליה. בהמשך הדרך תפקוד האוניה, Viking Sun שמה, את נמלי סין, הודו, אינדונזיה ומלזיה.

בדרכה ליבשת אירופה ואל נמלי צפון אפריקה, תעגון האוניה בנמל עקבה שבירדן וגם בשארם א-שייח שבמצרים. זה יקרה ב-19 באפריל, והנוסעים אף יוזמנו להצטרף לטיול ג'יפים ברחבי סיני. אבל את אילת יראו נוסעי הקרוז רק מרחוק, מאחר שישראל כלל לא נכללת בתכנית המסע. עם זאת, באתר החברה מצוין כי התכניות נתונות לשינויים.

שם ונושא: שיט חובק עולם וייקינג קרוז. מערכת וואלה! NEWS
הספינה החדשה שתצא לשיט חובק עולם. ה-Viking Sun/מערכת וואלה! NEWS

סוויטה בחצי מיליון שקלים

מחירי השיט מתחילים ב-146 אלף שקלים לאדם בחדרים הבסיסיים ביותר. חדרים אלו כוללים מיטות קינג סייז, רצפה מחוממת בחדר הרחצה, מסך טלוויזיה שטוח בגודל 42 אינטש וסרטים לפי דרישה.


עוד על קרוזים בוואלה! תיירות:
"כולם שוכבים עם כולם": וידויו של עובד בשיט תענוגות
מה באמת קרה בהפלגה הישראלית של ה''קרייזי קרוז''?
מסע תענוגות - לכלא: היפהפיות שהבריחו קוקאין בשווי 30 מיליון דולר בקרוז
ספינת האהבה: 80% מהתיירים בקרוזים עושים סקס


על חדר דה-לקס תשלמו כ-200 אלף שקלים, על חדר פנטהאוז כ-230 אלף שקלים ועל הסוויטות 230 אלף עד 300 אלף שקלים לאדם (תלוי בגודלן ובמיקומן). מחירה של הסוויטה היקרה מכולן עומד על כחצי מיליון שקלים - אך אל תמהרו לשבור תוכנית חסכון, מאחר שהיא כבר הוזמנה.
החדרים היקרים יותר כוללים גם בקבוקי שמפניה, טלפון לווייני ואפילו משקפת מקצועית.

כל המחירים כוללים ארוחות כיד המלך בכל המסעדות, שירותי כביסה ללא תשלום, שירותים רפואיים במרפאת האוניה וחיבור Wi-Fi ללא הגבלה.

באשר לשטח חדרי האירוח - החדרים הזולים משתרעים על שטח של 25 מ"ר, חדרי הפנטהאוז מתהדרים בכ-32 מ"ר ושטחן של הסוויטות עומד על 65 מ"ר ויותר.

באוניה ממתינות לכם שתי בריכות שחייה - אחת מקורה והשנייה בריכת אינפיניטי (הנראית כמתמזגת עם האופק), וכן ספא מאובזר ומפנק. כדאי לדעת כי בשל הביקוש, מי שירצה להזמין עיסוי או כל טיפול אחר, צריך להזמינו כ-70 לפני המועד המבוקש.

עוד באותו נושא

סקס בלב ים? הקרוז שבו בגדים הם אופציה בלבד

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפת המסלול של השיט העולמי. ירדן ומצרים שם, ישראל דווקא לא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטעי קפה בניקרגואה, טעימות יין בפורטוגל

מחירי שיט התענוגות היוקרתי כוללים גם את הסיורים המודרכים בנמלי היעד השונים. דגימה קטנה משפע הסיורים כוללת, בין השאר, סיורים במטעי קפה בניקרגואה ובסן חוזה בקוסטה ריקה, מקדשים קדומים בבליז, סיורי עומק בלוס אנג'לס, מופעים מסורתיים באיי קוק, טיולי טבע ואמנות בניו זילנד. עוד בתוכנית הסיורים של הקרוז, סיור בדגש עיצוב וביקור בשונית המחסום הגדולה באוסטרליה, שמורת הטבע קומודו באינדונזיה, סיורים בדגש היסטורי בווייטנאם, ביקור במקדשים פרעוניים במצרים, סיורי עומק באלג'יר, מוזיאון פיקאסו בספרד, טעימות יין בפורטוגל ועוד.

חברת הספנות Viking Cruises נוסדה בשנת 1997 והיא מתמחה הן בשיט נהרות והן בשיט בים הפתוח. כדאי לדעת, כי האוניה עצמה חדשה לחלוטין, והיא יצאה מפס הייצור רק לאחרונה. היא מתהדרת בעיצוב גדוש בהשראה סקנדינבית. לא מדובר באוניית ענק, אלא בכלי שיט אינטימי יותר, כמעט "בוטיקי", שאורכו 227 מטרים ועל סיפונו לא יותר מ-930 אורחים ב-465 חדרי אירוח. אולי מתישהו בעתיד תייריה יגיעו גם לאחד מנמליה של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully