וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרמון נפתח: כמה יעלה לילה במלונות וצימרים באזור?

3.1.2017 / 11:31

לפי כל התחזיות, סוף סוף ניתן יהיה ליהנות מקצת שלג וטיול משפחתי של בסופי השבוע הקרובים, אבל לא הכל לבן. אתרי האירוח והמלונות כמעט מלאים אבל נותרו עוד חדרים פנויים, כמה זה יעלה ומה יציעו לכם? בדקנו

צילום: אתר החרמון וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

בווידאו: אתר החרמון נפתח וגולשים ראשונים כבר עלו על הלבן

ההודעה על פתיחתו הרשמית למבקרים של אתר החרמון, הובילה להיערכות שיא של המלונות, הצימרים ובתי ההארחה בצפון. מאתר הסקי של המדינה נמסר היום (ג'), כי במהלך הלילה ירד שלג ונוספו עוד 15 ס"מ למדרונות הגלישה. לפנות הבוקר החלו צוותי האתר לפנות את השלג מצירי התנועה בכדי לאפשר את פתיחת האתר בשעות הבוקר.


עוד על החרמון בוואלה! תיירות:
5 מקומות שכדאי לעצור בהם בדרך לחרמון
עזבו אתכם מסקי: צפו בגלישת רפטינג ראשונה בחרמון
סערה בחרמון: המחירים עדיין יקרים מאוד


לפי הנתונים האחרונים, הטמפרטורה כעת באתר עומדת על 0 מעלות ולטובת הגולשים ממתינים 65 ס"מ של שלג. במפלס העליון, כבר תצטרכו יותר אומץ, היות והטמפרטורה שם כעת עומדת על 3-, אבל שכר בצידה - 85 ס"מ של שלג.

אז הבשורות הטובות הן שסוף-סוף ניתן יהיה ליהנות מקצת שלג וטיול משפחתי בסופי השבוע הקרובים, אבל לא הכל לבן. כמו בכל שנה, מי שמעוניין לבנות בובה משלג ייאלץ להיפרד מדמי כניסה של 39 שקלים למבוגר ו-34 שקלים לילד. אבל זאת רק ההתחלה: כניסה לרכבל תעלה למבוגר 43 שקלים ו-38 לילד וכניסה יומית למסלולי הסקי (סקי פס) תעלה כ-250 שקלים. הגעתם בלי ציוד גלישה? השכרת מגלשיים או סנובורד תעלה 260 שקלים ליומיים ומי שרוצה ללמוד איך להחליק על השלג באופן פרטי, יישלם 200 שקלים לשעה.

וזה ממשיך גם ללינה באזור - מי שטרם שריין לעצמו חדר הולך לשלם על זה ביוקר. אמנם אתרי תיירות רבים מנצלים את קרבתם להר המושלג ומציעים חבילת לינה הכוללת בתוכה את מחיר הכניסה לאתר הסקי, אבל גם הם לא ימתיקו את הגלולה. אז כמה יעלה לכם לישון בסביבת החרמון בסוף השבוע הקרוב? בדקנו.

קיבוץ אורטל

המתחם התיירות ששוכן בצפון רמת הגולן מציע 42 חדרים ובקתות אירוח לזוגות ומשפחות. בסוף השבוע הקרוב לא תוכלו למצוא חדר פנוי כי הקיבוץ כבר בתפוסה מלאה, אבל בסוף השבוע הבא נותרו מקומות, אם רק תסכימו להגיע למינימום שני לילות. זוג ישלם כ-1,080 שקלים לשני לילות וכל ילד נוסף יעלה 300 שקלים. המחיר כולל זוג כרטיסי כניסה לחרמון, סלסלת גבינות ומאפים, מארז שוקולד ויין של יקב אורטל.

עוד באותו נושא

לואוקוסט בלבן: תכירו את אתר הסקי הזול החדש של אירופה

לכתבה המלאה
שלג בקיבוץ אורטל 11.1.2015. רונן נחושתן,
רוצים לראות שלג בקיבוץ אורטל? החל מ-1,080 שקלים ללילה/רונן נחושתן

כפר הנופש מרום גולן

גם במרום גולן מציע כפר הנופש 70 חדרי אירוח ובקתות משפחתיות שנחשבות מבוקשות במיוחד. מי שמבקש להגיע לאירוח בכפר יצטרך לגלות סבלנות, שכן שלושת סופי השבוע הקרובים מלאים לחלוטין.

בסופ"ש של ה-27-28 בינואר נותרו חדרים במחיר של 1,028 שקלים לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר. זוג פלוס ילד יעלה 1,286 שקלים. אירוח כולל ארוחת בוקר ישראלית, ארוחת ערב וכרטיסי כניסה לאתר החרמון.

המועצה האזורית מרום גולן מכוסה בשלג, 2 בינואר 2016. שקד ירון, מערכת וואלה! NEWS
70 חדרי אירוח ובקתות משפחתיות. שלג במרום גולן/מערכת וואלה! NEWS, שקד ירון

רימונים נווה אטי"ב

כפר הנופש ששוכן למרגלות החרמון כולל 44 בקתות כפריות נחשב העדפתם המושלמת של גולשי הסקי שמגיעים לפקוד את המדרונות החלקלקים. בסוף השבוע הקרוב כבר לא תמצאו מקומות, אבל אם תרצו להגיע בסופ"ש הבא תשלמו 1,370 שקלים ללילה לבקתה של שלושה אורחים, כולל ארוחת בוקר.

שלג בכפר נופש רימונים, נווה אטי"ב. בן פרידמן,
רימונים נווה אטי"ב. מ-1,370 שקלים ללילה/בן פרידמן

מנרה לודג'

צוק מנרה מתפעל את לודג' האירוח במנרה, ומציע שילוב של לינה בסמוך לאתר האקסטרים. מתחם האירוח מונה 55 חדרי לודג', הפזורים על-פני חמישה מבנים, חדר אוכל, לובי, אולם כנסים ובית כנסת. מחיר ללינה באמצע השבוע יעמוד על החל מ-440 שקלים לזוג ללילה, על בסיס לינה וארוחת בוקר. בסופ"ש החל מ-550 שקלים לזוג.

מנרה לודג'. תומר פדר, מערכת וואלה! NEWS
המחיר הכי שפוי כנראה שתמצאו לעונה. מנרה לודג'/מערכת וואלה! NEWS, תומר פדר

אלומה בכפר

כפר הנופש אלומה שנמצא בבעלות רשת o-live, שוכן ברמות נפתלי על מדרון הרי נפתלי שבגליל העליון. 15 יחידות אירוח מוצעות וטווח המחירים מתחיל מ-880 שקלים ללילה כולל ארוחת בוקר וכרטיס כניסה לחרמון. בסופ"ש הקרוב לא תמצאו אף חדר פנוי אבל בשאר החודש המצב כרגע מאפשר הזמנות חדשות במחיר של 990 שקלים לזוג פלוס ילד.

מלון כפר גלעדי

מלון כפר גלעדי מציע בחודשי החורף מבצעים הכוללים כניסה חופשית לחרמון. מבצע חורף למקדימים - 2 לילות וארוחת בוקר ואטרקציה לבחירה - כרטיס לחרמון או אטרקציה אזורית אחרת- החל מ-725 שקלים לחדר.

מבצע משפחתי: חבילת חורף ייחודית לסופ"ש - זוג+2 ילדים במסגרתה מקבלים כרטיס חינם לחרמון או לבחירה אחת מהאטרקציות באזור - החל מ-1,390 שקלים לחדר. בנוסף, מציע המלון מבצע אמצ"ש - מזמינים 2 לילות באמצע השבוע ומקבלים כרטיס חינם לחרמון - החל מ-670 שקלים לחדר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש דילים לחורף. החרמון ממלון כפר גלעדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגושרים מלון בטבע

המלון הגדול ביותר באזור הצפון, ששוכן בקיבוץ הגושרים, לא מחכה לשלג. הסיכוי למצוא חדר פנוי בעונת החורף הוא נמוך גם כך ולמי שמתכנן להגיע לאחד מ-170 החדרים בו כדאי לקחת נשימה עמוקה. עלות חדר לשני מבוגרים בסוף השבוע הקרוב מתחילה ממחיר של 880 שקלים כולל ארוחת בוקר וכניסה לחרמון, ואם תוסיפו ילדים תשלמו 1,330 שקלים. עבור שני לילות תשלמו כפול, 2,660 שקלים.

הגושרים מלון בטבע. עדי פרץ,
מלון הגושרים. מ-880 שקלים ללילה/עדי פרץ

קיבוץ שניר

מתחם התיירות של קיבוץ שניר, ששוכן בין הגולן לעמק החולה, מציע אף הוא 22 יחידות אירוח. באורח פלא, נותרו בקיבוץ חדרים פנויים לסוף השבוע הקרוב אבל כדי ליהנות מהם תצטרכו להגיע ביום שישי ולצאת ביום ראשון. המחיר באתר עומד כרגע על 1,085 שקלים לזוג כולל ארוחת בוקר וכניסה לאתר הסקי. אם תרצו להגיע עם הילדים תשלמו כבר 2,157 שקלים לשני לילות.

כפר הנופש עין זיוון

למרגלות הר אביטל שוכן כפר הנופש עין זיוון, שלו 11 בקתות בוסתן חדשות המתאימות למשפחות בנות 7-6 נפשות. מחיר ללילה: 980 שקלים (ילד מגיל שנתיים בתוספת של 150 שקלים). בנוסף, שלוש בקתות 'דובדבן' עם ג'קוזי וסאונה, בעלות זהה. כל המחירים כוללים ארוחת בוקר.

על חדרי אירוח כפרי משופצים, המתאימים לזוג או כיחידה משפחתית, תשלמו 690 שקלים ללילה לחדר זוגי או שני חדרי כרמים צמודים עם דלת מקשרת כיחידה משפחתית בעלות של 1,050 שקלים ללילה.

כפר הנופש עין זיוון בשלג. רונן גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
יש בקתות חדשות. כפר הנופש עין זיוון/מערכת וואלה! NEWS, רונן גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully