וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת חורף עם המשפחה: איך בוחרים את היעד הנכון?

2.1.2017 / 13:12

חופשה עם הילדים היא אירוע משמח אך היא אינה דבר פשוט כלל וכלל. איך שומרים על הארנק וגורמים להם ליהנות? אספנו לכם מספר טיפים לבחירה נכונה של יעד החופשה. בשיתוף קלאב מד

חופשה משפחתית – קלאב מד.
חפשו מועדון עם הדרכה בשפה העברית לילדים

המונח "חופשה משפחתית" שמור לרוב לעונת הקיץ או החגים, תקופות השיא של ענף הנסיעות. אבל חוויה משפחתית לא חייבת לקרות רק בחופש הגדול ויכולה להיות גם ממש עכשיו בתקופת החורף. יציאה לחו"ל עם הילדים היא אירוע מכונן. בין אם מדובר בחיפוש אחר יעדי חורף קלאסיים וחופשות סקי, ובין אם בחירה בחופשה באחד מיעדי השמש בצד השני של הגלובוס, יש כמה כללי אצבע שאסור לשכוח.

סינון העדפות – בחירת יעד לחופשה חורפית היא אתגר לא קטן. בעיקר כאשר חופשת בטן-גב קצרת מועד לא נמצאת על הפרק. לפיכך, מומלץ להיערך לכך היטב מבחינה אופרטיבית כמו מציאת טיסה נוחה וישירה, אירוח שנותן את כל האפשרויות בלי לבזבז זמן וכסף. אם חשקה נפשכם בחופשת סקי, כדאי לוודא היכן ניתן למצוא את החבילה הכוללת ביותר.

משהו בשביל הילדים – חופשה אורבנית באחת מבירות אירופה היא תמיד חוויה מהנה, אבל לא אם אתם מתכוונים לטוס עם הילדים. כדי להנעים את זמנם ולהעצים את ההנאה שלהם, תצטרכו לחשוב על יעדים ידידותיים יותר. חופשה בשלג היא אפשרות מצוינת לבילוי משפחתי, אבל אם כבר בחרתם בסקי, חפשו מועדון עם הדרכה בשפה העברית לילדים וכן כזה הכולל מסגרות לילדים בהם יוכלו ליהנות משלל פעילויות והפעלות בזמן שאתם דוהרים לכם במדרון.

חופשה משפחתית בחורף.
בחירת יעד לחופשה חורפית היא אתגר לא קטן

טסים אחרי השמש? פנקו את עצמכם – באסיה כבר הייתם ולאפריקה תגיעו כשהילדים יגדלו קצת. מה דעתכם על האיים המלדיביים או הרפובליקה הדומיניקנית? שני יעדים שהביקור בהם לפחות פעם בחיים הוא חובה לכל אדם. מי לא רוצה ללון בבקתות קש מעוצבות על ים טורקיז ולדעת שהילדים מכייפים להם עם צוות ייעודי שמקפיד לשלבם בשלל פעילויות שוות? מועדון הנופש בפונטה קאנה שנחשב גן עדן לכל מבקר, מכוון כולו למשפחות עם ילדים, בין השאר כי בשטחיו פועל מתחם פעילויות קרקס, פרי שיתוף פעולה של קלאב מד עם סירק דה סוליי המפורסם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חופשה משפחתית – קלאב מד.
חופשה משפחתית – קלאב מד

לשמור על הארנק – את האמת יש לומר: נופש משפחתי מעולם לא היה זול. מדובר בהוצאה כלכלית שנמצאת במקום גבוה בתקציב השנתי. לפיכך, מומלץ וכדאי למצוא את סוג הנופש שמייתר את ההרגל האנושי לבזבז כסף מחוץ למלון. חופשות הכל-כלול כבר קנו את שמן כאופציה המועדפת על משפחות, אבל כמובן שגם כאן צריך להקפיד ולדעת מהי התועלת תמורת העלות ששולמה ולבחור בהצעה הטובה ביותר שכוללת הכל. ארוחות מסביב לשעון, שתיה ובר חופשי, מופעי בידור בערב, מגוון פעילויות ספורט ימי או סקי, מסגרות והפעלות לילדים ועוד ועוד. כדי לדעת מה מחכה לכם בחופשה אמיתית, כנסו למועדוני הנופש רשת קלאב מד ותלמדו כיצד נראית חופשה מכל הלב.

וואלה! NEWS בשיתוף קלאב מד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully