וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד שהתחיל בתל אביב: תמונות החופשה שלכם דרך רחפן

3.3.2016 / 6:35

סוכנות לנסיעות יוקרה מצאה כיצד לפתות לקוחות: שימו את הטלפונים בצד, נצלם לכם את החופשה דרך רחפן. ומהיכן ההשראה? ממלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" בתל אביב שהחל להציע צילומי רחפן במסגרת חבילות ירח דבש

אתר רשמי

בעבר זה היה דרך מצלמות של קודאק או פולארויד, אחר כך עברנו לצילומים בסמארטפון וכעת מגיע הדור הבא של תמונות החופשה שלנו - צילומים מרחפן.

סוכנות הנסיעות "Black Tomato", שמתמחה בחופשות יוקרה, מציעה שירות שנקרא Drone the world, במסגרתו יסופקו ללקוח סרטונים שנלקחו מרחפן בעת ששהה בחופשתו. הלקוח יקבל את השירות הזה כמתנה אם יזמין חופשה בשווי של 5,500 דולר לאדם לשהות בת שלושה ימים לכל היותר (לא זול במיוחד, היינו אומרים). כשהמטייל ישוב לביתו הוא יקבל סרטון ערוך בן שלוש דקות מהחופשה שלו.

תמונה של ים שצולמה מרחפן. אתר רשמי
הרבה יותר כיף כשמצלמים אותך ככה/אתר רשמי

את ההשראה קיבלה הסוכנות, תאמינו או לא, ממלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" בתל אביב. המלון החל לספק שירות ירח דבש של חמישה לילות ב-3,277 דולר, שכולל צילומים מרחפן.

החברה המתפעלת את הרחפן היא "Flyghtographer", והמייסדת ניקול סמית מסבירה: "אנחנו רוצים שאנשים ייצאו לטיול ויעשו פחות תמונות סלפי או יבקשו מזר לצלם אותם. בחברה מציעים שירות נפרד ללקוחות - חבילה של שעת צילום עבור 350 דולר לציון אירועים מיוחדים. מיאמי, ניו יורק ופריס הם המקומות הנחשקים ביותר לצילומים מסוג זה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הנה כמה חופשות שצולמו עם רחפן

וגם משפחת פז שצילמה חופשת מולדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully