וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת נוסעי השוקולד: הדיילים יגיבו בכוח ואקדחי טייזר בטיסה

27.12.2016 / 13:12

דיילי חברת קוריאן אייר מדרום קוריאה, יאומנו איך להתמודד עם נוסע אלים וכיצג להשתמש באקדח הלם חשמלי (טייזר) על מי שיפריע למהלך הטיסה התקין ובטיחותה. לתשומת הנוסעים הישראלים - החברה גם טסה לארץ

דיילים קוריאן אייר לומדים להשתמש באקדח טייזר בטיסה. רויטרס
חשמלי אותו. דיילי קוריאן אייר באימון באקדח טייזר/רויטרס

בשבוע שעבר נקלע הזמר האמריקני ריצ'רד מרקס לתקרית אלימה במהלך טיסה של קוריאן אייר מהאנוי לסיאול, שבה הוא נדרש לרסן נוסע אלים שהתפרע בטיסה. לדבריו, צוות הטיסה לא היה מיומן או מצויד ביכולת להתערב ולהשתלט על הנוסע הסורר.

עתה, בעקבות התקרית האלימה, מנסה חברת התעופה הקוריאנית להפיק לקחים ולהכשיר את צוות הדיילים והדיילות להגיב בנחישות רבה יותר לאירועים אלימים בעתיד. "קוריאן אייר תגיב בתקיפות רבה יותר ובפעולה כנגד אלימות בטיסה, שתאיים על הבטיחות הכללית של הנוסעים", נאמר בהודעת החברה.

בנוסף, החברה ציינה שהיא תשקול שימוש באקדחי טייזר במטוסיה השונים. "החלטנו לשפר את תנאי השימוש והנהלים באקדחי טייזר, כדי להתמודד עם האלימות בטיסות והפרעות לסדר בדרך היעילה והמהירה ביותר", נמסר בהמשך ההודעה.

כחלק מהלקחים מאותה טיסה, חברת התעופה גם תספק אימוני הגנה עצמית לדייליה, תשכור יותר דיילים גברים ותוודא שלפחות דייל זכר אחד יהיה בכל טיסה, כך לפי סוכנות הידיעות רויטרס.

הטיסה של מארקס: הטריגר (ולא של האקדח) שגרם לשינוי הנהלים בקוריאן אייר

עלייה משולשת במספר האירועים האלימים בטיסות קוריאן אייר

לדברי של אשתו של מרקס, דייזי פואנטס, שטסה עמו, "צוות הדיילות לא ידע איך להשתמש באקדח הטייזר או לקשור את הנוסע האלים למושבו באמצעות חבלים.

"השימוש באקדחי הלם, תחת החוקים הקיימים כיום, יהיה מורשה רק במקרים חמורים, שבהם בטיחות הטיסה או חייהם של הנוסעים והצוות בסכנה", אומרת קוריאן אייר, שמעידה כי צוות הדיילות היסס בכל הנוגע לשימוש באקדח בתקרית האלימה באחרונה.

לפי נתונים שהציגה הממשלה הדרום-קוריאנית, האירועים האלימים בטיסות בחברה הלאומית עלו פי שלושה בחמש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully