וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הטבעי של הלב: מה הופך את המלדיביים ליעד הכי רומנטי בגלובוס?

26.12.2016 / 14:21

פזורת האיים שנראים כמו גלויה מהפנטת היא אחד היעדים המובילים בעולם לחופשות ירח דבש. אז מה הופך את האיים המלדיביים לביתה של האהבה עלי אדמות

שנורקלינג, האיים המלדיביים. ShutterStock
אתר ירח הדבש הבלתי מעורער/ShutterStock

במובן מסוים, כל חופשה היא רומנטית. הניתוק מהשגרה, ההקשבה לתודעה, מימוש הרצונות והמחויבות להנאה – כל אלה מספקים את היצר האנושי גם אם אין באזור מישהו שגורם לעיניים להצטעף או לדופק לעלות. אבל סריקה מדוקדקת של הגלובוס מעלה לא מעט אתרים שכאילו נוצרו עבור אוהבים וכל ביקור בהם הוא שיר הלל לרגש העילאי הזה שבני האדם מכורים לו עד כדי כאב.

אחד מהיעדים הללו, שעם השנים קנה את שמו כאתר ירח הדבש הבלתי מעורער, נמצא באוקיינוס ההודי. למען האמת, מדובר בפזורת איים שנראים כמו גלויה מהפנטת. האיים המלדיביים כוללים כמאתיים איים, אבל כדי ליהנות מחוויה עוצמתית נדרש המבקר הפוטנציאלי לבחור רק מתוך שמונים מהם.

אז מה הופך את האיים המלדיביים לביתה של האהבה עלי אדמות ולמה הם מוציאים מאיתנו את הרגשות הכי כמוסים? קבלו חמש המלצות לבילוי רומנטי בלתי נשכח.

לצאת למסע בין איים

זה רק נראה כמו משימה של רובינזון קרוזו, אבל סיור בין האיים הקסומים הוא חובה לכל מי שרוצה לחוש מקרוב את כוחו של הטבע. מסע בין האיים על החולות הזהובים של רצועת החוף הוא הזדמנות מצוינת להכיר את שרשרת האיים ואתרי הנופש המצויים בהם, ובמיוחד, להכיר את עיר הבירה, מאלה. בין האיים ניתן גם לפגוש את אלפי התיירים (הידידותיים) שרובצים על החופים השונים ולבחור איזה טבע אנושי בא לכם היום.

ביקור זוגי במצולות

מי שלא חווה בחייו ביקור במצולות, הפסיד כמה מרגעי האדרנלין הגדולים של הטבע. שוניות האלמוגים הגדולות של המלדיביים משמשות כבר שנים כביתם של צוללנים וחובבי שנורקל שפוגשים בכל רגע נתון את דיירי המצולות הצבעוניים והחבריים. מיותר לציין שלא צריך להביא ציוד צלילה מקצועי במזוודה אלא פשוט להצטרף לאחד מהקורסים היומיים שיוצאים מאתרי האירוח ומהחופים הגדולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קלאב מד האיים המלדיביים. קלאב מד,
להתעורר לרחש הגלים העדינים. מועדון פינולו של קלאב מד/קלאב מד

ללון בגן עדן

נופי המלדיביים מוכרים ואהובים על כולם: בקתות קש על מצע של מי טורקיז וריזורטים על קו הים. מי שרוצה להגדיל את חוויית האירוח והפינוק, מומלץ להגיע לאחד משני מועדוני האירוח של קלאב מד, שמציעים סוויטות יוקרה ברמת חמישה קלשונים ממש על הלגונה. כן, זה אומר להתעורר לרחש הגלים העדינים ולמראה החוף החולי הלבן והיפה.

שני המועדונים, קאני הווילות של פינולו (Finolhu Villas), כוללים מתחמי ספא מפוארים שמציעים טיפולים אסיאתיים עתיקים, מתחם מושלם לצלילה ומגוון פעילויות שכלולות בחבילה, כגון שנורקלינג, שיט בקיאק עם תחתית זכוכית סביב הלגונה, מגרשי טניס, מסעדות שף שמציעות מנות אותנטיות של מטבח אסיאתי משובח, ספורט ימי ועוד.

לשוהים בוילות הפרטיות של פינולו מצפה חוויה אינטימית מושלמת במיוחד עם אפשרות לבריכה פרטית במתחם הוילה שלכם. ללא ספק השהות בכל אחד משני המועדונים הללו היא אטרקציה בפני עצמה שחבל להחמיץ.

המסעדה התת ימית

קשה למצוא מי שלא מכיר את האטרקציה הזאת וכמעט כל מדריכי הטיולים יידעו לכוון אתכם מיד לתור המתארח בכניסה. ארוחה זוגית במסעדת Ithaa באי ראנגאלי היא אחת התענוגות הרומנטיים שניתן לחשוב עליהן, ולא רק בגלל המנה העיקרית.

המסעדה שוכנת בתוך אקווריום ענקי ומבודד מזכוכית כאשר בין נמנה הראשונה לקינוח אפשר לצפות בכרישים חגים ושאר בעלי חיים ימיים מהפנטים. להרגיש על גג העולם? נסו להיות חלק מהאוקיינוס ותרגישו את לבכם פועם.

האיים המאלדיביים. ShutterStock
לא משנה אם אתם שרויים על החוף או בלב הים על סיפונה של סירת ספארי/ShutterStock

שיט שקיעה בסירת ספארי

השקיעות של המלדיביים בהחלט גורמות ללב לזרוח. מדובר ברגע רומנטי במיוחד ולא משנה אם אתם שרויים על החוף או בלב הים על סיפונה של סירת ספארי שלפניכם בקבוק יין. הסירות, מיותר לציין, מצוידות ומאובזרות במיטה, מטבחון ואפילו כלי דיג. ניתן לשכור אותן באופן עצמאי או עם מדריך ימי שינווט אתכם אל האיים היפים ביותר ויידע גם להכין עבורכם ארוחת דגים ופירות ים מפנקת. כמובן, מול השקיעה.

לפרטים על חופשה חלומית במלדיביים באחד ממועדוני קלאב מד לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קלאב מד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully