וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מוסלמי נזרק מטיסת דלתא איירליינס כי אמר מילה בערבית

22.12.2016 / 0:02

אדם סאלח הוא בלוגר מפורסם ביוטיוב, שלו יותר מ-1.6 מיליון עוקבים. לטענתו, הוא נזרק מטיסת דלתא איירליינס, לאחר שאמר לאמו מילה בערבית בטלפון לפני ההמראה. הוא, כמובן, תיעד את האירוע בווידאו, שהפך ויראלי בכל העולם

צילום מסך

האם החרדה והגזענות כלפי מוסלמים מגיעה שוב לאוויר? כנראה שכן. בלוגר יוטיוב אמריקני מפורסם בשם אדם סאלח (23), נזרק אתמול (ד') מטיסה של חברת דלתא איירליינס (שטסה גם לארץ), לאחר שלטענתו הוא אמר מילה בערבית בשיחת טלפון עם אמו, לפני ההמראה.

לדבריו בסרטון, שכבר הפך ויראלי בעולם וצבר יותר ממיליון צפיות, נוסעת ששמעה אותו מדבר דיווחה לצוות המטוס על חוסר נוחות, וכתוצאה מכך צוות הדיילים ליווה את הנוסע המוסלמי אל מחוץ למטוס. "אני לא מאמין למראה עיניי. דיברתי מילה אחת בערבית ואתם מרגישים חוסר נוחות?" אמר סלאח בווידאו והוסיף, "דלתא איירליינס זרקה אותנו מהמטוס רק כי דיברנו בשפה אחרת".

סלאח היה בטיסה מלונדון לניו יורק ללונדון ביחד עם חברו, סלים אלבאחר, כשהוא התקשר לאמו מהמטוס שהיה בשדה התעופה הית'רו שבלונדון. סלאח סיפר לעיתונות הבריטית, כי אמו, בת ה-66, מדברת רק ערבית, וכאשר דיבר ערבית ואנגלית עם חברו לטיסה, הסתובבה נוסעת שישבה ארבע שורות לפניהם ואמרה: "אתה צריך לדבר אנגלית, אני מרגישה בחוסר נוחות".

עוד מוסיף סלאח, כי נוסע אחד הגן על השניים, בעוד אחרים צידדו באשה ואחד מהם אמר: "תעיף אותם מהמטוס המז.....", לא לפני שמספר גברים פנו לטייס. סלאח טוען, כי הנוסעת אמרה לטייס: "אנחנו מרגישים לא נוח, משהו קורה בגרמניה. אם הם לא עוזבים, אני עוזבת (את הטיסה)".

סלאח החל לתעד את האירוע, כשהקברניט ביקש ממנו לדבר איתו ועם חברו מחוץ למטוס.

דלתא מסרה בהודעה, כי "שני 'לקוחות'הורדו מהטיסה ומאוחר יותר שובצו לאחרת, מאחר ויותר מ-20 נוסעים הרגישו חוסר נוחות. אנחנו עדיין בודקים את המקרה כדי להבין מה בדיוק קרה. אנחנו מתייחסים ברצינות להאשמות בנושא אפלייה. התרבות שלנו מחייבת להתייחס לאחר בכבוד הראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully