וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלוש עם החבר'ה: איך להרכיב את חופשת הסקי האולטימטיבית?

19.12.2016 / 13:16

ארגון חופשת סקי קבוצתית היא משימה מורכבת למדי ששונה בתכלית מכל טיול אחר. מה חשוב לדעת לפני שבוחרים אתר סקי? ואיך מתאימים את מערך הציפיות לגודל החוויה. מדריך

סקי בואל טורנס. ShutterStock
בחירת אתר סקי היא משימה מורכבת למדי/ShutterStock

גם אם זה נראה שכל מה שצריך זה רק כמויות גבוהות של שלג ואיזה מדרון בשביל הנשמה, בחירת אתר סקי היא משימה מורכבת למדי שדורשת תכנון ראשוני ובעיקר עבודה סיזיפית של איסוף מידע. בניגוד לרכישת חבילת טיסה ומלון או נופשון שלעתים מתבצעת כמה פעמים בשנה, חבילת סקי היא סיפור שונה לגמרי שדורשת התאמה מוחלטת למערך הציפיות של הגולש וכמובן, לעלות החוויה.

יבשת אירופה משופעת בפסגות לבנות ומספרם של אתרי הסקי האלפים הצרפתיים בפרט, עולה מדי שנה - עובדה שמוסיפה סיכונים לתהליך קבלת ההחלטות. המשוואה הופכת מסובכת במיוחד כאשר מדובר ביציאה לחופשת סקי קבוצתית. אז איך בוחרים את האתר הנכון עבורכם? ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים מלון? טוב ששאלתם.

לפני הכל, התאימו את הרמות

עוד לפני שבוחרים את המלון או הטיסה, מומלץ לוודא שכל חברי הקבוצה נמצאים פחות או יותר, באותה רמת גלישה. תתפלאו לדעת שפערים גדולים מדי עלולים להשליך לרעה על החוויה, שכן כל אתר סקי מהווה עולם ומלואו מבחינת מסלולים, סגנונות והצעות לבילוי גם אחרי שמסירים את המגלשיים.

אם ברצונכם לגלוש ולהעביר את השהייה בשלג במשותף, טוב תעשו אם תמצאו אתר סקי שמתאים לכל הרמות ואפילו כזה שמציע הדרכה צמודה ושיעורים לכל הרמות.

רגילים להרכיב את החבילה לבד? תחשבו שוב

חופשת סקי איננה חבילת נופש כי אם רכישה מורכבת יותר שדורשת ניסיון והכרה של פריטי מידע רבים. לפיכך, יש לשקול היטב את ההרגל המבורך בדרך כלל, של הרכבת חבילה באופן עצמאי ולהדוק את האופציה הבטוחה יותר הכוללת רכישת חבילה שלמה.

חברות נופש מובילות, כמו קלאב מד, מציעות מדי חורף חבילות סקי מובנות הכוללות טיסה ישירה ליעד, העברות למלון, אירוח מלא בסגנון הכל כלול ושאר שירותים שבדרך כלל עולים לא מעט כסף אם רוכשים אותם באופן פרטי כמו אלכוהול מסביב לשעון, סקי פס (כניסה למסלולי הסקי והרכבלים), הדרכות מקצועיות של מדריכים מבית הספר הלאומי לסקי ועוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קלאב מד.
לא פעם, השכרת ציוד סקי היא יותר משתלמת מהטסתו

מסודרים עם ציוד סקי?

אחת הסוגיות הרגישות בעת יציאה משותפת לחופשת סקי. מצד אחד, כל גולש נחוש להביא עמו את הציוד האישי שלו, במידה ויש, אבל מצד שני מדובר בעסק מסורבל ולא זול שגם מצריך את שיקולי חברת התעופה.

ההמלצה הכי טובה היא לבחור חברת תיירות שמאפשרת ללקוחותיה להטיס עמם את הציוד הפרטי שלהם באמצעות טיסות חכורות ישירות, ולמי שאין, להציע מלון שמפעיל חנויות להשכרת ציוד סקי מתקדם ואף מבצע הדרכות על הפריטים. תתפלאו לדעת שהשכרת ציוד סקי במקרים רבים, היא יותר משתלמת מהטסתו וכמובן, חוסכת המון כאבי ראש בטיסות.

פנקו את עצמכם

יציאה לחופשת סקי עם חברים היא אירוע שלא קורה בכל יום ולעתים לא בכל שנה. במילים אחרות: אם כבר נוסעים אז לפחות שמקדם ההנאה יהיה וודאי. זה אומר לבחור את המלון האופטימאלי באתר הסקי אותו בחרתם ולא להתפשר על טווח המחירים אותו קבעתם מלכתחילה.

חפשו מלונות שמציעים אירוח מלא, ארוחות ושתייה מסביב לשעון, מיקום מנצח, פעילויות ערב מהנות, גישה למסלולים ואוריינטציה עיקרית לסקי. מיותר לציין שיש לא מעט אופציות זולות ומרוחקות בכל אתר, אבל מדובר בחיסכון שמגלם בתוכו אכזבה גדולה.

בוידיאו: המועדון החדש של קלאב מד בואל טורנס

הכינו את הגוף

גם אם אתם מרגישים מאומנים, יציאה לחופשת סקי שנתית היא אירוע גדול מדי כדי להרוס אותו עם שריר תפוס או כאבי מאמץ. ההמלצה הכי טובה היא פשוט להתאמן. לא, אין הכוונה שתחליקו על האדמה הרטובה בישראל אלא תחזקו כבר עתה את השרירים הייעודיים באמצעות מערך תרגילי כושר ומשקולות שמדמות גלישה במדרון או נשימה בגובה רב. המטרה היא להגביר את הסיבולת ולהזרים לגוף אנרגיה שתהפוך את חופשת הסקי לחוויה בלתי נשכחת כבר ברגע ההזמנה.

חברת קלאב מד מציעה חופשת סקי במתכונת הכל כלול באתרים הטובים ביותר באלפים האירופיים. לפרטים ומחירים לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קלאב מד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully