וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירים את אפליקציית AirDates? כמו טינדר - אבל לטיסות

11.12.2016 / 0:28

מעוניינים בפלירט או בסקס בזמן הטיסה? אפליקציה חדשה בשם AirDates פועלת בדומה לטינדר, אך מיועדת לטיסות בלבד. ואפילו לא צריך חיבור לרשת

AIRDATES

יופי של עסקי אוויר: אפליקציית הכרויות חדשה נולדה, הפועלת בדומה לטינדר המוכרת - אך מיועדת לטיסות בלבד. ככזו, היא משדכת בין נוסעי הטיסה שמעוניינים בפלירט באוויר, ואפילו בסקס מלא, כמיטב מסורת ה-Mile-High (הכינוי האמריקאי המתייחס לקיום יחסי מין בטיסה).

האפליקציה החינמית, העונה לשם AirDates, מעודדת את המשתמשים להעלות מראש את תוכנית הטיול והטיסות שלהם, עוד לפני תחילת מסעם, כדי ליצור התאמה טובה יותר עם בני/בנות זוג פוטנציאליים בעודם באוויר.

הניו יורק פוסט מדווח על התעניינות מצד משתמשים שניסו את האפליקציה. "אני מחפש מישהי בטיסה, שתהיה בעלת תחומי עניין דומים לשלי, כמו קולנוע למשל", מספר פיליפה אלייס גומז, בן 22 מברזיל, בעודו מתכנן את טיסת החזרה שלו למדינתו. "אני אשוחח איתה בזמן הטיסה, אשאל לשלומה, אברר לאן היא ממשיכה לטייל ונראה לאן זה ממשיך. אולי נמשיך יחד לתא השירותים..." הוא מוסיף.

שדה תעופה נוסעים דייט טיסה. ShutterStock
המשתמשים מעלים מראש את תוכנית הטיול והטיסות שלהם/ShutterStock

להתחבר - גם בלי חיבור לרשת

עוד נמסר, כי אפשר לערוך באמצעות האפליקציה צ'טים עוד בזמן ההמתנה לטיסה בשדה התעופה, ולסגור מראש קצוות. "נמלי תעופה טומנים בחובם התרחשויות מרתקות ומפגשים עם אנשים מעניינים" נכתב בתיאור המלווה את האפליקציה החדשה". "זהו המקום המושלם למצוא דייט, במיוחד כאשר ממתינים לטיסה".

גם בזמן הטיסה, אגב, אפשר לצ'וטט, ללא תלות באינטרנט ואף לא בוויי-פיי שמאפשרת חברת התעופה. זאת בזכות היכולת להשתמש בוויי-פיי בטכנולוגיית Multipeer לתקשורת בין סמאטרפונים.

כדאי לדעת כי האפליקציה מאפשרת לחסום בקלות נודניקים שלא מרפים, והיא אף תתממשק עם אפליקציות חברתיות נוספות, בהן פייסבוק ופינטרסט.

משתמשי אנדרואיד ייאלצו לכבוש את יצרם, מאחר שנכון לעכשיו, האפליקציה מוצעת למשתמשי אייפון בלבד. להורדת האפליקציה: www.airdates.co.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully