וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות לאל על? ארקיע שוקלת לטוס לתאילנד

6.12.2016 / 14:44

ישראל ותאילנד חתמו על הרחבת הסכם יתעופה ביניהן במטרה לעודד תחרות בטיסות הישירות בקו תל אביב-בנגקוק. ארקיע הודיעה בעבר, שתשקול להפעיל טיסות ישירות לארץ האיים לאחר קבלת המטוסים החדשים

האי פוקט תאילנד. ShutterStock
בקרוב תהיה תחרות על הקו? האי פוקט בתאילנד/ShutterStock

רשויות התעופה של ישראל ותאילנד חתמו אתמול (ב') על הסכם תעופה חדש המאפשר לחברות תעופה נוספות של שתי המדינות, להפעיל טיסות סדירות ביניהן - כך הודיע היום שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ. הסכם התעופה נחתם בבנגקוק.

לדברי שר התחבורה כץ, ההסכם יעודד תחרות בטיסות הישירות בקו תל אביב - בנגקוק ויאפשר פתיחת קווים חדשים ליעדים נוספים בתאילנד. אלא שעד כה, לא הוגשה כל בקשה להפעלת טיסות לישראל מצד חברת תעופה תאית כלשהי.

החברה הגדולה בתאילנד, תאי איירווייס כבר מחזיקה מזה שנים הסכם קוד-שייר עם אל על באמצעותו היא משווקת כרטיסי טיסה בקו תל אביב-בנגקוק.

מהצד הישראלי, הצהירה חברת ארקיע כי עם קבלת מטוסי רחבי-הגוף החדשים ב-2017 היא תשקול להפעיל טיסות בקו כמתחרה לחברת אל על. אפשרות נוספת, היא חתימה על הסכם קוד-שייר חדש בין אל על לחברות תעופה תאיות אזוריות, כמו בנגקוק איירווייס למכירת כרטיסי טיסה לאזורי התיירות של תאילנד ולאיים הגדולים.

לפי ההסכם החדש תוכל כל מדינה להפעיל עד 28 טיסות שבועיות סדירות ללא הגבלת קיבולת או סוגי המטוסים, זאת לעומת שמונה טיסות שבועיות המופעלות כיום על ידי חברת אל על.

תאילנד נחשבת לאחד היעדים המועדפים על הנוסעים הישראלים. מדי שנה מבקרים בה מעל 200 אלף ישראלים בטיולי משפחות, חבילות נופש, טיולים מאורגנים וטיולי תרמילאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully