וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפנפנות הסקי: אתר מציע נערות ליווי שגולשות איתך בחו"ל

"דמיין את העונג של חופשה רומנטית באתר סקי, עם חברה מהממת לצדך, יום ולילה, רק איתך!" נכתב באתר הבריטי "שפנפנות הסקי", המציע ליווי אקסקלוסיבי באתרי הגלישה הנחשבים באירופה. אז האם מדובר בזנות בכסות של מדריכות סקי?

ארנבות סקי מלוות גולשים בתשלום. ski-bunnies.com, אתר רשמי
ארנבות סקי מלוות גולשים בתשלום/אתר רשמי, ski-bunnies.com

עונת הסקי באירופה כבר נפתחה, והמוני אירופאים כבר מכינים את עצמם לגלישה במדרונות המושלגים וללגימת שפע של דרינקים בערבים, כמיטב מסורת בילויי האפרה-סקי.

אבל יש מי שעבורו השלג והדרינקים הם רק תירוץ. ה-Daily Mail מדווח כי אתר הליווי "שפנפנות הסקי" (Ski-Bunnies.com) מציע לקהל הבריטי שירותים אקסטרה מיוחדים, שממתינים להם בכמה מאתרי הסקי האקסקלוסיביים ביותר ביבשת. והמחיר? 1,000 ליש"ט (כ-4,800 שקלים) ל-24 שעות של בילוי בפסגות המושלגות עם נשים יפהפיות.

ארנבות סקי מלוות גולשים  בתשלום. ski-bunnies.com, אתר רשמי
לכל אחת מצורפים קורות חיים מקוצרים וכמובן צילומים. מתוך אתר הסקי/אתר רשמי, ski-bunnies.com

הווידוי של ונסה

האתר מציע את השירות האישי הזה גם באתר הסקי ואל דיזר (Val D'Isere), אחד היוקרתיים שבאלפים הצרפתיים. בעבר, עלו לרגל אל האתר הייחודי הזה סלבריטאים ואנשי מלוכה אירופאים, בהם הנסיכים וויליאם והארי, אך כיום נרשמת בו השתלטות של בריטים חובבי אלכוהול.

נערות הסקי מוצגות באתר בתמונותיהן, כאשר לכל אחת מצורפים קורות חיים מקוצרים. כך, למשל, ונסה מסלובקיה, בת 34, היא גולשת סקי מיומנת הגובה 1,600 אירו (כ-6,500 שקלים) ל-48 שעות. "הייתי מדריכת סקי במשך עשר השנים האחרונות, שהיו נפלאות", היא מספרת באתר. "אבל אני רוצה להתקדם הלאה, אל עיסוק מרגש אף יותר".

גם דומיניקה מצ'כיה, בת 29, היא גולשת סקי מיומנת. "אני עושה סקי מזה זמן רב, אני אוהבת את זה ומסוגלת להתמודד עם כל מדרון. אני גם נהנית לפגוש אנשים חדשים ולכן העובדה שאני 'שפנפנת סקי' מאפשרת לי לשלב את כל העולמות, בכל אתר סקי שתבחר".

קים בת ה-30, אף היא מצ'כיה, מגדירה את עצמה כגולשת ממוצעת. "אני אוהבת סוגים רבים של ספורט, והשילוב של סקי וטיולים, יחד עם מפגשים עם אנשים שונים, הוא פשוט נפלא! אז בוא ניפגש ונעביר זמן איכות מהנה על המדרונות, וגם מחוץ למדרונות, בבית המלון. אני מבטיחה לך חוויה שלא תשכח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ארנבות סקי מלוות גולשים בתשלום. ski-bunnies.com, אתר רשמי
"שותפתך לגלישת הסקי וחברתך האוהבת למשך החופשה כולה". מתוך האתר/אתר רשמי, ski-bunnies.com
ארנבות סקי מלוות גולשים  בתשלום. ski-bunnies.com, אתר רשמי
הטקסטים באתר/אתר רשמי, ski-bunnies.com

אהבת? ספר לחברייך

אתר הליווי מפתה את לקוחותיו הפוטנציאליים לא רק באמצעות תצלומי הבנות, תיאור מדוקדק של מבנה גופן (כולל משקל, גובה וצבע עיניים), אלא גם בסיוע המדור "ביקורת", המציג חוות דעת של לקוחות מרוצים על הבנות השונות - וגם על החוויה עמן.

"הייתי בטוח שאני גולש מצטיין", כותב ג'ון מברייטון המספר על לוסי הברונטית. "אבל לא הצלחתי בשום פנים לעמוד בקצב שלה. היא פשוט היתה מהירה ממני"...

הטקסטים באתר לא מותירים מקום לדמיון. כך, למשל, נכתב "דמיין את העונג של חופשה רומנטית באתר סקי, עם חברה צמודה מהממת לצדך, יום ולילה, רק איתך!" נכתב באתר. "היא תהיה איתך במדרונות הסקי, במסעדות, בברים ועל רחבת הריקודים. וגם ברגעי ההתרגעות, כמובן".

"למעשה", ממשיך להתפייט האתר, "היא תהיה בת הזוג המסורה שלך, שותפתך לגלישת הסקי וחברתך האוהבת למשך החופשה כולה. אז האם אתה מוכן לחופשת סקי בלתי נשכחת? אם כך, פשוט בחר אחת מאיתנו, מלא את טופס ההזמנה המקוון ובדוק את הזמינות שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • סקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully