וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 מ-5 נוסעים קיים מגע מיני במטוס, ותתפלאו איפה זה קורה

האם טיסות גורמות לנו להיות חרמנים? סקר חדש מגלה שאחד מכל חמישה טסים השתעשע בשחקים, וב-80 אחוזים מהמקרים - זה קרה במחלקת התיירים. וכמה באמת הולכים עד הסוף?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Riyadh

בווידאו: דיילת חושפת סודות: מסתבר שקל מאוד לעשות סקס במטוס

השפה העברית עדיין לא הצליחה למצוא תרגום ראוי למונח האמריקאי החביב Mile High Club, ונותר רק לתהות מדוע. בכל מקרה, מדובר בשם כולל לכל מי שקיימו יחסי מין בטיסה. אז כמה מהטסים משתייכים למועדון המכובד הזה?

ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח על סקר עומק שכלל כ-2,000 נוסעים, ומצא כי אחד מכל חמישה טסים השתעשע בשחקים, וב-80 מהמקרים, זה קרה במחלקת התיירים. אבל לא חייבים ללכת עד הסוף כדי להשתייך למועדון: 41% סיפרו על נשיקות לוהטות בטיסה בעוד ש-16.5% העזו והתגפפו.

וככל שהמספרים יורדים - החום עולה: 7% מהנוסעים זכו אף לפתוח את החגורה (ולא של המושב) וכ-4% קיימו יחסי מין מלאים בזמן הטיסה.

זרים מוחלטים - וגם דיילות

אבל מה בדיוק זה אומר "לעשות" את זה במטוס? 40.6% דיווחו על נשיקה, 16.5% על גיפוף הדדי, 6.7% "פתחו חגורה", 4.8% עשו את זה עם עצמם (כן, אוננו), 4.2% קיבלו או העניקו עונג אוראלי ו-3.8% קיימו יחסי מין מלאים.


עוד על סקס באוויר:
השלמת הכנסה: דיילת הרוויחה מיליון דולר מסקס במטוס
דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה
מחקר קובע: ייתכן וסקס הוא הפתרון לפחד טיסה


ועם מי עושים את זה במטוס? 79.4% קיימו מגע עם מי שמוגדר "פרטנר משמעותי", 19.6% עם זר מוחלט, 14.8% עם מכר, 14.6% עם ידיד, 6.9% עם עמית לעבודה ו-2.3% מימשו פנטזיה עם דייל/דיילת.

מהו המקום הנחשב לסקסי ביותר במטוס? 21.1% טוענים שמדובר במחלקת עסקים או המחלקה הראשונה, 79.6% להוטים אחר מחלקת תיירים, 25% מעדיפים את השירותים, 24% את המעברים בין המושבים, 2.8% באזור המטבח ו-0.8% מעדיפים את הקוקפיט. לא פחות.

אחת השאלות המעניינות בסקר היתה "האם תעדיף לשבת ליד מושב ריק או ליד נוסע/ת סקסי/ת? נראה שהמושב הריק לוקח לאחר מרוץ צמוד, עם 55.8% מהנשאלים. מתוך 44.2% שהעדיפו שכן סקסי, הרוב מגדירים את עצמם פרודים, ולאחר מכן, בסדר יורד: גרושים, רווקים, בעלי זוגיות, מאורסים ונשואים.

עוד באותו נושא

עושים סקס במטוס ומחזירים עודף שגוי: סודות הדיילים נחשפים

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
סקס באוויר? זה דווקא קורה יותר במחלקת תיירים/ShutterStock

אילו טיסות נחשבות למחרמנות ביותר?

והנה עוד כמה אמיתות מסקרנות שעלו מתוך ניתוח השאלונים: 51% טוענים שהם נוהגים ללגום יותר אלכוהול בעת שהם טסים, 38.9% הצהירו כי הם פחות מאופקים מבחינה רומנטית בעת שהם מטיילים, 14% סיפרו כי יצאו לדייט עם מישהו שפגשו בזמן טיסה, 19.2% היו עדים לגיפופים של אנשים אחרים במטוס, 47.4% סיפרו כי פלירטטו עם זר במטוס או בשדה התעופה ו-11.5% הודו שביקשו להחליף מושב במטוס כדי לשבת לצד מישהו מושך.

ואם כבר אווירה חרמנית באוויר - אילו טיסות נחשבות למחרמנות ביותר? הרוב (34.9%) טוענים שמדובר בטיסות של 5-3 שעות, 30.7% מעדיפים טיסות קצרות של פחות מ-3 שעות ו-16.1% סבורים שטיסות של 5 שעות ומעלה הן המחרמנות מכל.

אבל למה להזניח את הנשאלים שעדיין לא חוו ריגוש מיני בטיסה? מתוך כלל הנשאלים 52.2% עדיין מפנטזים שזה עוד יקרה להם, 31.2% מדווחים כי הם כלל לא מעוניינים.

ומה דעתכם על סקס במטוס? טקבקו לנו!


.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully