וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנק איירליינס? לראשונה יוגש קפה של מקדונלד'ס בטיסות

דיילים ודיילות שמגישים קפה דלוח ממכונה במטוס? לא עוד. חברת ווסט ג'ט הקנדית תתחיל להגיש מ'קפה של מקדולנלד'ס ב-650 טיסותיה היומיות. וגם: איזיג'ט פותחת 200 סניפים של "איזיקופי" שבהם כוס קפה תעלה 1 ליש"ט

קפה מקדונלד'ס יוגש בטיסות ווסט ג'ט. WestJet, אתר רשמי
קופי, טי או משהו ממקדונלד'ס? דיילי ווסט ג'ט עם מק'פה/אתר רשמי, WestJet

נמאס לכם מהקפה המהביל שמגישים לכם במחלקת תיירים בטיסה? אז החל מיום שני הקרוב תוכלו לשתות לראשונה קפה של מקדונלד'ס (מק'קפה) בטיסות, אבל תיאלצו לטוס עם חברת ווסט ג'ט הקנדית.

מקדונלד'ס חתמה עם חברת התעופה השנייה בגודלה בקנדה על הסכם, שבו תספק את הקפה שלה ל-650 טיסות יומיות של החברה ביעדיה בעולם, כך לפי פרסום ב-Canadian Press. חברת המזון גברה במכרז על יצרניות קפה מוכרות אחרות, ביניהן סטארבקס, וווסט ג'ט תהיה חברת התעופה הראשונה והבלעדית שתגיש קפה מסוג זה בגובה של יותר מ-30 אלף רגל.

הטיסה הראשונה שבה יוגש המק'קפה תמריא ביום שני הקרוב בקו המקומי שבין טורנטו לקלגרי. הקפה שיוגש יהיה בעל טעם מיוחד שיתאים לשתייה באוויר ויוגש בכוסות מעוצבות בשילוב הלוגו של ווסט ג'ט ומקדונלד'ס.

"אנחנו מגישים כ-30 אלף כוסות קפה ביום, ולכן זו נראות טובה למותג של מק'פה", אמר יו"ר ווסט ג'ט, גרג סרצקי. "זה יעזור לנו כי אנחנו נגיש קפה טוב יותר, מה שיישפר את חווית הנוסע במאבק על הקפה הטוב באוויר (בין חברות התעופה) בשמי קנדה". עם זאת, נא הוזכר האם חברת התעופה תרחיב את שירותי יצרנית ההמוברגרים העולמים גם לתחום הארוחות במטוס.

הכנסת קפה של מקדונלד'ס לאוויר על ידי ווסט ג'ט, הוא המהלך האחרון במלחמה על נאמנות התושבים לקפה בקנדה. בעבר היה הקפה של "טים הורטונס" השולט במרחב, אבל מקדונלד'ס חדרה לשוק עם קידום מכירות והצעה של קפה חינם.

לאייר קנדה, חברת התעופה הגדולה ביותר במדינה, יש חוזה על מכירת קפה עם חברת "Second Cup", ואילו חברת התעופה השלישית בגודלה בקנדה, פורטר איירליינס, משתמשת בשירותיה של סטארבקס.

קפה מקדונלד'ס יוגש בטיסות ווסט ג'ט. WestJet, אתר רשמי
יו"ר ווסט ג'ט, גרג סרצקי/אתר רשמי, WestJet

ה"קופיקס" של איזיג'ט

ובתוך כך, המייסד חברת הלואוקוסט איזיג'ט שטסה לארץ, הטייקון סר סטליוס חאג'י יונאו (Stelios Haji-Ioannou), הודיע על פתיחה של כ-200 סניפים של רשת בתי הקפה של "איזיקופי" (easyCoffee), לאחר ששלושה סניפים כבר פועלים בבריטניה (שניים בלונדון ואחד בעיר אסקס).

רשת בתי הקפה, שנפתחה מוקדם יותר במהלך השנה, מוכרת כוס בקפה במחיר של לירה שטרלינג אחת, מעין "קופיקס בריטי" אם תרצו, ועתה מתכוונת להתפרס בכל רחבי הממלכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מייסד איזיג'ט פותח רשת בתי קפה זולים איזיקופי. easyCoffee, מערכת וואלה! NEWS
200 סניפים בכל הממלכה. סר סטליוס/מערכת וואלה! NEWS, easyCoffee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully