וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מי לטוס ב-2017: נבחרה חברת התעופה הטובה בעולם לשנה הבאה

איזו חברת התעופה קוטפת כבר 4 שנים ברציפות את התואר "הטובה בעולם"? למי יש את מחלקת העסקים הטובה ביותר? ומי מצטיינת בתחום הבידור? קבלו את 10 חברות התעופה הטובות ביותר לשנה הקרובה, כשאייר ניו זילנד מעל כולן

Air New Zealand

בווידאו: צפו בסרטון הבטיחות המיוחד של אייר ניו זילנד

אחרי רעידת האדמה הקשה שעברה שלשום (א') ניו זילנד, מגיעות גם בשורות טובות: חברת התעופה הלאומית של ניו זילנד, אייר ניו זילנד, נבחרה לחברת התעופה הטובה ביותר ל-2017, כך לפי אתר AirlineRatings שמדרג את חברות התעופה העולמיות בכל שנה.

אייר ניו זילנד עושה זאת בפעם הרביעית ברציפות, אולם יש לציין כי אתר AirlineRatings, המתמחה בדירוג מקיף של עולם התעופה - מנושאי שירות ועד בטיחות, הוא אוסטרלי ועל כן ייתכן ויש לקחת את הבחירה שלו בשכנים בעירבון מוגבל.

האתר ציין לטובה את העובדה כי אייר ניו זילנד מובילה טרנדים חדשים בעולם בתעופה. היא מצטיינת בביצועים פיננסיים, קטפה פרסים בנושא היצירתיות, משקיעה רבות בבטיחות וכן ברמת המוטיבציה של אנשי הצוות שלה.

מטוס אייר ניו זילנד. ShutterStock
נבחרה בפעם ה-4 ברציפות לטובה ביותר. אייר ניו זילנד/ShutterStock

השכנה הגדולה ממשיכה להשתדל

המקום השני מגיע הישר אל שכנתה של ניו זילנד - חברת התעופה האוסטרלית קוואנטס (Qantas), שכבר לפני כמה עשורים נחשבה חלוצה בהתקנת מקלחות בטרקלין העסקים שלה, צוינה לשבח גם השנה בתחום הלאונג'ים - בקטגוריות המזון והשירות.

ואם אתם מחפשים אחר חוויית יוקרה בלתי נשכחת, שימו לב לחברות התעופה וירג'ין אוסטרליה (Virgin Australia) ואיתיחאד איירווייס (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של הנסיכות אבו דאבי. הראשונה לקחה את המקום הראשון בקטגוריית "מחלקת העסקים הטובה ביותר" והשנייה - בקטגוריית "המחלקה הראשונה הטובה ביותר".

עוד כדאי לדעת, כי וירג'ין אוסטרליה ושותפתה וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic) זכו יחדיו בקטגוריית "צוות האוויר הטוב ביותר", זו הפעם השלישית ברציפות. אמירטס (Emirates), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, תוארה על ידי עורכי האתר כ"אחת החלוצות בתחום הבידור", ואף זכתה בפרס הראשון בקטגוריה זו. מעניין לדעת כי בשנות ה-90 המוקדמות, החברה היתה מהראשונות בעולם שהתאימו את מושבי מחלקת התיירות שלה למערכות הבידור האישיות.

עוד באותו נושא

חברות התעופה שחייבים לראות בישראל

לכתבה המלאה
קתאי פסיפיק מטוס איירבאס A350. קתאי פסיפיק, אתר רשמי
תתחיל ב-2017 לטוס לארץ ונבחרה במקום ה-4. קת'אי פסיפיק/אתר רשמי, קתאי פסיפיק

מחיר נמוך - תמורה גדולה

וישנה כמובן קטגוריית הלואו-קוסט. אז מיהן החברות המעניקות את היחס העלות-תועלת הטוב ביותר (מבלי להתפשר כמובן על נושאי בטיחות)? את הכבוד הגדול - במחיר הקטן - קיבלו וירג'ין אמריקה ((Virgin America ביבשת אמריקה, נורוויג'ן (Norwegian) ביבשת אירופה, Kulula.com באזור אפריקה והמזרח התיכון, וחברת התעופה סקוט (Scoot) באסיה והפסיפיק.

באתר ה-CNN מדווחים, כי תחום הטיסות הארוכות הגיע אף הוא אל קדמת הבמה בתחרות, ומי שהצטיינו בנושא זה, שוב - בהתאם ליבשות השונות, הן דלתא איירליינס (Delta Air Lines) באמריקה, וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic) באירופה, איתיחאד איירווייס (Etihad Airways) באפריקה והמזרח התיכון וסינגפור איירליינס (Singapore Airlines) באסיה והפסיפיק.

מעניין לדעת, כי סינגפור איירליינס הגיעה למקום הראשון בקטגוריית מחלקת התיירים. למעשה, עוד בשנות ה-60 נחשבה החברה לחלוצה בתחום, בעת שהיתה הראשונה לספק לנוסעים משקאות ואוזניות ללא תשלום.

10 החברות הכי טובות באוויר:

1. אייר ניו זילנד (Air New Zealand)
2. קוואנטס (Qantas)
3. סינגפור איירליינס (Singapore Airlines)
4. קת'אי פסיפיק (Cathay Pacific)
5. וירג'ין אטלנטיק / וירג'ין אוסטרליה Virgin Atlantic/Virgin Australia
6. בריטיש איירווייס (British Airways)
7. איתיחאד איירווייס (Etihad Airways)
8. או ניפון איירווייס (All Nippon Airways)
9. אווה אייר (Eva Air)
10. לופטהנזה (Lufthansa)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully