וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קרוב לשמש: היעדים שמציעים קיץ נצחי גם בחורף

4.12.2016 / 12:19

לא צריך ללכת רחוק מדי כדי להיזכר שמיד בתום עונת הקיץ חברות התעופה היו נכנסות למוד חורפי. אבל כיום, המצב הפוך ומצבת היעדים השמשיים רק גדלה. אז לאן תטוסו בחורף הקרוב?

הואה הין – פארק מים. ShutterStock
פארק המים בהואה הין/ShutterStock

חופשה של שבוע בזנזיבר במחיר של שבוע באילת. איך שלא הופכים את זה מבינים שמדובר במהפכה שעד לפני מספר שנים היתה מעלה גיחוך במקרה הטוב ומטר חשדות במקרה הרע. את הפרחים אפשר לשלוח כבר עתה, ליצרניות הנפט הגדולות בעולם שהתחרות ביניהן הובילה לצניחה במחירי הדלק הסילוני ומשם, לכיסים העמוקים של חברות התעופה.

לא צריך ללכת רחוק מדי כדי להיזכר שמיד בתום עונת הקיץ היו חברות התעופה נכנסות למוד חורפי שכולל השבתת מטוסים, צמצום צוותים וביטול יעדי נופש מובילים. כל טיסה או יעד שלא שירתו את אנשי העסקים, שבעונת החורף מסתובבים בעולם למטרות כנסים וימי עיון, נכנס לבוידעם ואוחסן עד האביב.

אבל הימים הללו נגמרו ותעשיית התיירות למדה לנהל את המערך האופרטיבי בצורה יעילה יותר. ישראלים לא טסים בחורף כי אירופה קפואה? יש יעד שמציע אקלים טרופי חמים. בתאילנד כבר הייתם? קבלו יעד אסייתי מרתק לא פחות, גם אם רחוק קצת יותר. לא רק חופשות אורבניות קצרות מועד ללונדון או ברלין אלא חופשות של ממש ליעדים רחוקים יותר שבעבר נחשבו לטיולים של פעם בחיים. לאן, אתם שואלים? הנה כמה הצעות.

הואה הין

אחד מיעדי הנופש המועדפים על עשירי תאילנד ואסיה כולה. עיירת הנופש המקסימה הזאת שוכנת על קו החוף המערבי של תאילנד, במרחק שעתיים וחצי מהבירה בנגקוק. הואה הין היא השילוב הנכון בין ישן וחדש.

מחד, היא מציעה את הנופש המשפחתי והזוגי המושלם עם אטרקציות כמו שמורות הטבע המרשימות Kaenq Krachan ו- Sam Roy Yot ומפלי Pala-U שמציעים צפייה בטבע שופע בעלי חיים וצמחיה פראית, פארק המים Vana Nava Jungle water park שנפתח בשנת 2015 ומלבד מגלשות מים מציע גם בריכות גלים וגלישת גלים באולם סגור, רפטינג על נהר Petchburi וביקור ב- Market Village, קניון סגור וממוזג הנמצא במרכז העיר ומציע שלל חנויות ומותגים במחירים משתנים.

אבל מאידך, ניתן למצוא בה שרידים היסטוריים תרבותיים שמזכירים כי מדובר בעיירה שעדיין שייכת לתושביה, הדייגים כמובן, והכינוי "מלכודת תיירים" לא הולם אותה במיוחד. הישראלים, שכבר חוו כל נקודה בתאילנד, ישמחו לגלות את היעד הזה בחורף הקרוב עם נסיעה של שעתיים וחצי בלבד מבנגקוק ומלונות ברמת חמישה כוכבים.

כמה זה יעלה? החל מ-1,200 דולרים לאדם לחבילת שבעה לילות כולל טיסות.

צאו עכשיו לנופש בהואה הין

חוף בזנזיבר. ShutterStock
זנזיבר. 28 מעלות בפברואר/ShutterStock

זנזיבר

אי השמש והחלומות, מספק חופי טורקיז, אירוח על שפת החוף ושפע של אטרקציות. גן העדן הטרופי הוא יעד מושלם לחופשה זוגית או משפחתית, בזכות שלל סיורי וטיולי טבע, שמורות פראיות, שוניות, שחיה עם דולפינים, חוות תבלינים ושווקים, כל אלו לצד החופים הלבנים.

מזג האוויר בזנזיבר נוח מאוד כמעט לאורך כל השנה. חודש פברואר הוא החודש החם ביותר עם ממוצע של 28 מעלות, וחודש יולי נחשב לקריר ביותר עם ממוצע של 24 מעלות. גם עיר הבירה של זנזיבר סטון טאון מעניקה חוויה ייחודית למדי שם תמצאו מסעדות רבות, כמו כן, האזור מתאפיין בשלל פירות וירקות מיוחדים, אקזוטיים ולא מוכרים כמו הבננות האדומות וכמובן, התבלינים הטריים.

כמה זה יעלה? החל מ- 1,400 דולר לאדם לחבילות שבעה לילות.

צאו עכשיו לנופש בזנזיבר

טנריף

מבין שבעת האיים הקנריים שבאוקיינוס האטלנטי, טנריף הוא האי הגדול בהם. טנריף ידוע בשל חופים עם חול בצבעים שונים (חלק מהחופים הם טבעיים ובהם חול שחור שנוצר כתוצאה מהתפרצויות הר געש וחלק מהם חופים מלאכותיים ובהם עצי דקל וחול זהוב), מזג אוויר נהדר (תמיד אביב וכמעט ולא יורד גשם), נופים מרהיבים ומסלולי טיול רבים.

האיים נחשבים לאתר תיירות מפורסם אם בשל חופי הדיונות הנדירים ואם בשל הפארק הלאומי טיידה שהוא אתר מורשת עולמית – פארק געשי המתאפיין בסלעי בזלת שחורים וצבעוניים. אבל אלה רק המתאבנים. הסיבה העיקרית להגיע לאי במהלך החורף היא הקרנבל המסורתי, השני בגודלו בעולם, שמציין שבועיים של מסיבות מהזריחה עד השקיעה, מופעים המוניים וחגיגות באי.

כמה יעלה לכם? החל מ-1,190 דולר לאדם לחבילת שבעה לילות.

צאו עכשיו לנופש בטנריף

אי פלאוואן הפיליפינים. ShutterStock
הפיליפינים. לשנרקל בין שוניות האלמוגים/ShutterStock

הפיליפינים

איי הפיליפינים הם הארכיפלג השני בגודלו בעולם, ומורכב מכ- 7,000 איים טרופים בעלי מאפיינים ייחודיים (כאשר רק כ-800 מתוכם מאוכלסים), רצועת חוף מהארוכות בעולם, 21 הרי געש פעילים ותושבים מקומיים חמים ומסבירי פנים.

הפיליפינים מציעים שלל פעילויות ימיות ופעילויות אתגריות: לצלול במי התכלת הצלולים, לשנרקל בין שוניות האלמוגים או לטפס על ההרים והצוקים המרשימים. באיים למעלה מ-12,000 סוגים של צמחים ולמעלה מ-500 סוגי אלמוגים.

עיירת הנופש בפוארטו גלרה שוכנת באי טרופי ובו חופים לבנים עם עצי דקל וסירות קטנות של המקומיים שיוצאים לדוג מדי בוקר. מה שמייחד את האי הם הנהר התת קרקעי שזורם בו, מפלי הענק, ואחד האתרים היפים ביותר – אגם בתוך הר געש.

כמה יעלה לכם? החל מ-2,300 דולר לטיול מאורגן של 12 יום.

הר "פסגת אדם", סרי לנקה. ShutterStock
סרי לנקה. תבלינים ותה/ShutterStock

סרי לנקה

בלב האוקיינוס, מדרום לתת-היבשת ההודית שוכן האי סרי לנקה, המוכר גם בשמו הקודם - ציילון. סרי לנקה התפרסמה ברחבי העולם הודות לתה המשובח המופק בשטחה לחוות התבלינים ולאבני החן היקרות שלה.

סרי לנקה היא גם ארץ של תרבות עשירה, המשלבת בתוכה השפעות הודיות הניכרות בדת, באוכל ובלבוש המקומי. סיור מקיף בין אתרי התיירות החשובים ביותר במדינה, הפגודות והמקדשים, חוות התבלינים ומטעי התה והחופים המרהיבים על שפת האוקיינוס, הם אופציה מצוינת לטיול לא יקר בחורף הקרוב.

כמה זה יעלה? טיול מאורגן של שבעה לילות מ-1,480 דולר.

טנזניה

טיול לטנזניה שבמזרח אפריקה הוא כולו מסע מרתק אל ארץ יפה של שמורות טבע, בעלי חיים, אגמים ושבטים ססגוניים. עונת החורף הישראלית היא התקופה המושלמת לטייל במדינה שכמה מנכסיה התיירותיים הגדולים הם הר קילימנג'רו, ההר הגבוה ביותר באפריקה בארושה, "עיר הבירה" של הספארי, מכתש נגורונגורו בו כלואים עדרים של יונקים בצל נופים משגעים של לוע הר געש רדום והמישורים האינסופיים של שמורת הטבע המפורסמת מכולם – סרנגטי. בנוסף, מומלץ לבקר בכפרים המסורתיים של שבטי הילידים.

כמה יעלה לכם? טיול מאורגן של שמונה ימים מ-2,900 דולרים.

להצעות נוספות לנופש בארץ ובחו"ל לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף אשת טורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully