וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בחדר המלון: ישנו בחדר עם גופה מתחת למיטה

גופת אשה צעירה נמצאה עטופה בשקית פלסטיק מתחת למיטה בחדר מלון במקסיקו סיטי, וזאת לאחר שריח מוזר הטריד את החדרניות. המשטרה מניחה שהיא שכבה שם כשבוע, בזמן שהאורחים התחלפו

אורחי מלון סנדור במקסיקו ישנו בחדר עם גופה מתחת למיטה. סוכנויות הידיעות, צילום מסך
שכבה שם כשבוע, והאורחים לא שמו לב. הגופה מתחת למיטה במלון "אל סנדור"/צילום מסך, סוכנויות הידיעות

לא פעם קורה שאורחי מלון מוצאים דברים לא נעימים מתחת למיטה שלהם, אבל לדבר הבא לא ציפינו: אורחי מלון במקסיקו ישנו בחדרם, כשגופה עטופה בשקית פלסטיק היתה מונחת מתחת למיטתם.

המקרה הנורא התגלה במלון "אל סנדור" (El Senador) שבקולוניה "לוס דוקטורס" במקסיקו סיטי, והמשטרה חושבת שהגופה היתה מונחת שם לפחות שבוע ימים בטרם התגלתה. מה שגרם לגילויה הוא הריח הנורא שעלה מן החדר.

לדברי שתי חדרניות המלון שגילו את הגופה, הן הריחו ריח מוזר לאחר שהאורח האחרון עזב את חדר 323. הן החליטו להרים את המיטה וגילו את הגופה. לדברי המשטרה המקומית, הגופה שייכת לאשה בגיל 25 עד 30 וניתוח לאחר המוות שבוצע קבע שהאשה מתה מחנק.

דובר מטעם המלון אמר לעיתונות המקומית, ש"בזמן שהאשה היתה מתחת למיטה, מספר אנשים קיבלו את החדר ולנו במיטה כשהגופה מתחתיהם". למגינת לבה של המשטרה, לא היו מצלמות אבטחה במלון, כך שאין כל תיאור של הגבר שעשה צ'ק-אין במלון ביחד עם האשה, אולם, כאמור, עזב לבדו.

אורחי מלון סנדור במקסיקו ישנו בחדר עם גופה מתחת למיטה. Facebook, צילום מסך
מלון למות עליו. אל סנדור במקסיקו סיטי/צילום מסך, Facebook

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully