וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: זה היום בשבוע שהכי זול להזמין בו חופשה במלון

אתר הזמנת החופשות הבינלאומי Expedia בדק באיזה יום בשבוע הכי משתלם להזמין חדר במלון, כדי שיהיה לכם הכי זול. מסתבר שבימי ראשון הכי משתלם להזמין את החופשה שלכם. ומתי עלול להיות הכי יקר?

ShutterStock

בעידן הלואוקוסט אנחנו ממהרים להזמין את החופשה הבאה שלנו חודשים מראש, כדי לתפוס את הדיל הטוב ביותר. אבל מתי בדיוק הכי משתלם להזמין חדר במלון בעולם כדי שיהיה לנו הכי זול?

ובכן, באתר הזמנת החופשות הבינלאומי, אקספדיה (Expedia) ערכו מחקר בנושא, ומצאו כי ימי ראשון הם הימים הטובים ביותר להזמין בהם חדר במלון, כדי שתשלמו כמה שפחות. לפי האתר, חופשות שמתחילות ביום ראשון, או כוללות את יום ראשון, נוטות להיות מוזלות יותר מאשר חופשות שמתחילות בימים אחרים של השבוע.

אבל הזמנת חופשה ביום ראשון היא אינה ערובה למחיר הזול ביותר. אם תזמינו, למשל, חופשה ביום ראשון עד שבת אתם עלולים לשלם את המחיר היקר ביותר בממוצע מבין ימי השבוע, היות וחופשה בליל שבת נחשבת בחו"ל ליום היוקרתי בסוף השבוע (בניגוד אלינו שהוא יום שישי).

עם זאת, הבעיה יכולה להיפתר על-ידי כך שתזמינו כשלושה עד ארבעה שבועות לפני מועד החופשה, כפי שמצא אתר ההזמנות כזמן האידיאלי שבו תקבלו את התעריף הזול ביותר.
היכרות עם זמני ההזמנה האידיאליים עשויה גם לעזור לכם לתכנן מתי לצאת לחופשה לפי חודשי השנה והימים המוזלים ביותר בכל חודש וחודש, בעיקר בתקופת העונה החמה של יולי-אוגוסט, החגים וכדומה.

עוד מצא המחקר, שאנשים במזרח התיכון ואירופה נוטים להזמין את החופשה שלהם במלון זמן מה מראש, לעומת תושבי צפון אמריקה שיעדיפו לעשות זאת ברגע האחרון.

לוח שנה הזמנת חופשה. ShutterStock
ימי ראשון שלהם, הם היתרון שלנו להזמנת חופשה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully