וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה יצרה מדריך לתיירים: כך תעשו סקס עם התושבים שלנו

אתם בטח מכירים את זה: אתם מגיעים לגרמניה, ומיד מחפשים הזדמנות לקיים יחסי מין עם המקומיים. לא מכירים? אולי זה הזמן לעשות זאת, באדיבות אתר חדש שהקים משרד הבריאות הגרמני עבור תיירים ומהגרים. אז איך אומרים "אורגזמה" בגרמנית?

תיירת דוגמנית גרמניה בלונדינית חיוך. ShutterStock
"גברים פולטים כשהם מגיעים לאורגזמה. גם חלק מהנשים", מתוך האתר הגרמני/ShutterStock

נראה שמשרד הבריאות הגרמני מפרגן מאוד (אולי קצת יותר מדי) למשלמי המיסים המקומיים. למעשה, בעוד שהבריטים רק רוצים להתרחק ככל האפשר מגלי ההגירה ולהתנתק מאירופה הגדולה, נראה שהגרמנים עושים בדיוק ההיפך - ובגדול.

מוזר ומביך ככל שיישמע, המרכז הפדרלי הגרמני לחינוך בריאותי, ארגון הפועל תחת משרד התיירות הגרמני, הקים אתר חדש שנועד לעודד תיירים ומהגרים המגיעים למדינה לקיים יחסי מין עם הגרמנים.

ה-Mirror הבריטי מדווח, כי באתר החדש הושקע ממון רב, אם כי אף אחד לא ממש בטוח מדוע בדיוק הוא הוקם ומי בדיוק קהל היעד שלו. עם זאת, כדאי לדעת כי האתר מקדם יחסי מין בטוחים ובהסכמה.

כך או אחרת, נראה כי העומדים מאחורי המיזם החדש בטוחים שהם עושים משהו נכון, אחרת קשה להבין מדוע הושקע באתר תקציב אדיר של למעלה מחצי מיליון שקלים.

אז יש מי שטוענים שמטרת האתר - שזכה לשם Zanzu - היא כאמור לעודד תיירים המגיעים לגרמניה לקיים יחסי מין עם המקומיים, בעוד שאחרים סבורים כי היעד הוא חינוך מיני עבור הפליטים והמהגרים השוהים בגרמניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זה סקס, סטוץ ועוד. האתר שמלמד את התייר איך לנהוג בגרמניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזדמנות להתוודע לנושאי בריאות מינית ופריון

האתר מציע את מרכולתו ב-12 שפות שונות, בהן אנגלית, צרפתית וערבית (ולא, עדיין אין גרסה בעברית). באתר מצוין כי הוא נועד לספק למגיעים לגרמניה הזדמנות להתוודע לנושאי בריאות מינית ופריון. אך למרות הצהרה זו, ניכר שהאתר יוצר מבוכה ובלבול בקרב רבים בגרמניה.


עוד בנושא בוואלה! תיירות:
סקס בלב ים? הקרוז שבו בגדים הם אופציה בלבד
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
האשה בגדה עם הבוס במלון, הבעל נקם בדרכו המיוחדת
אי הבגידות: המקום שאליו טסים לנופש כדי לקבל אקשן מהצד


עוד כולל האתר, עצות לתייר ולמהגר באשר לאופן החיזור עם המקומיים, כיצד לקשר עמם שיחה וכיצד להוביל אותה אל מחוזות הסקס. הקטגוריות השונות באתר מכסות נושאים, כגון סקס במהלך ואחרי הריון וכן קיום יחסי מין בפעם הראשונה. בין השאר, בקטגוריית "סקס ורגש", נכתב כי "בכל מערכת יחסים חשוב ששני בני הזוג יזכו להביע את רגשותיהם, רצונותיהם ומחשבותיהם".

תחת הקטגוריה "אורגזמה", מופיע ההסבר מאיר העיניים "גברים בדרך כלל פולטים כאשר הם מגיעים לאורגזמה. דבר דומה אף קורה לחלק מהנשים, בדמות הפרשה וגינלית". הטקסט אף מרגיע ומציין כי לא תמיד האורגזמה הגברית והנשית מגיעה באותו זמן בדיוק. עוד מבהירים בחלק זה של האתר, כי "אפשר בהחלט לקיים יחסי מין מספקים גם אם לא מגיעים לאורגזמה".

נושאים נוספים כוללים אוננות, ואף נושא שזכה לכותרת המסקרנת "סיבות לעשות סקס". כאילו שאנחנו לא יודעים לבד...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully