וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנה ג'יין: האשה שגולשת מתחת לבית הקברות הגדול בעולם

אליסון טיל, בת 30, היא גולשת הרפתקנית מהוואי שכבר טיילה בעשרות מדינות. אבל ככל הידוע, היא הראשונה שנכנסה עם הגלשן אל מתחת לאדמה, אל אתר הקטקומבות של פריז, וגלשה בין מיליוני שלדים. צפו

אשה שגולשת מתחת לבית הקברות הגדול בעולם/סיפור בדקה

אליסון טיל, בת 30, היא אמריקנית מהוואי שכבר ביקרה ב-40 מדינות, ומוכרת בעולם יותר כ"אינדיאנה ג'יין". לפני כמה חודשים, למשל, גלשה עם גלשן הגלים שלה בסמוך להר געש מתפרץ, כשלגופה ביקיני בלבד.

בשבועות האחרונים לקחה שוב את הגלשן להרפתקה, אבל הפעם למקום לא פחות מפחיד - בית הקברות הגדול ביותר בעולם שנמצא מתחת לעיר פריז.

כן, מדובר באתר הקטקומבות של בירת צרפת, שבו מספר מפלסים מתחת לאדמה, כשהתחתון שבהם מלא במחילות עם מים. אליסון ההרפתקנית בחרה לגלוש הפעם ביחד עם שישה מיליון שלדים. היא הצטיידה בצוות מקומי והלכה בין החדרים הנסתרים במבוך שאורכו הכולל 300 ק"מ, כמעט ללא חמצן. לבסוף הגיעה לחלק התחתון ביותר, שבו שמוצף מים כמעט עד התקרה. אז שלפה את הגלשן שלה ועשתה את מה שהיא יודעת.

אז אחרי שניצלה מהיפותרמיה, הוסיפה אינדיאנה ג'יין עוד חוויה לארון השלדים שלה. לצילומים נוספים של אליסון מהגלישה שלה בפריז - היכנסו לחשבון האינסטגרם שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully