וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד החדש של אל על בתאילנד: עיירת נופש לאלפיון העליון

31.10.2016 / 10:00

אל על ואשת טורס משיקות יעד חופשות חדש במדינת האיים במזרח - הואה הין (Hua Hin), שנחשבת עיירת קיט פופולרית בקרב האצולה המקומית ובית המלוכה התאילנדי. כמה יעלה לכם התענוג? החל מ-1,400 דולר לאדם לשבוע כולל הכל

הואה הין תאילנד. קסוטו, מערכת וואלה! NEWS
היעד החדש שלכם בתאילנד? חוף בהואה הין/מערכת וואלה! NEWS, קסוטו

לא מעט נכתב לאחרונה על נגיסתן של חברות תעופה מהמזרח במונופול של אל על יעדים לאזור (למשל, קתאי פסיפיק שתטוס להונג קונג מחודש מרץ), ואילו עתה יוצאת חברת התעופה במהלך תיירותי חדש ובמדינה שעדיין היא טסה אליה לבדה.

תכירו את הואה-הין (Hua Hin), או כפי שמכנות אל על ואשת טורס, שותפתה למהלך, את עיירת הנופש של האלפיון העליון בתאילנד. בהודעה שהוציאה היום (ב') החברה, היא מציגה את הואה הין כ"יעד שמציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי כמעט לכל אחד: משפחות עם ילדים, זוגות, גיל שלישי וצעירים ותרמילאים", נכתב.

במסגרת החבילה שתפרו לכם שתי החברות, תקבלו טיסה ישירה לבנגקוק, העברה להואה הין ובחזרה, שהייה של שבוע במלון 5 כוכבים הממוקם על חוף הים על בסיס לינה וארוחת בוקר - במחיר של החל מ-1,399 דולרים לאדם בחדר זוגי ב-Low season התיירותי (מרץ, מאי-יוני), והחל מ-1,599 דולרים בתקופות השיא (דצמבר-פברואר, חגים וקיץ). בנוסף, ניתן יהיה לרכוש שילוב של לילות נוספים בבנגקוק. החבילות יהיו ליציאות החל מ-28.11.16.

הואה הין תאילנד. קסוטו, מערכת וואלה! NEWS
מלונות מפנקים ואנשים עשירים. ריזורט בהואה הין, תאילנד/מערכת וואלה! NEWS, קסוטו

שעתיים וחצי מבנגקוק

לפי הודעת החברה, הואה הין, המרוחקת מבנגקוק כ-170 ק"מ, כשעתיים וחצי נסיעה מנמל התעופה סוברנהומי בעיר, הינה עיירת נופש נקייה ומטופחת, בעלת חופים רחבים המשתרעים לאורך קילומטרים רבים, מי ים תכולים וצלולים, שלל פעילויות של ספורט ימי, שווקים ומסעדות מצוינות, בתי מלון מפנקים, חיי לילה ואטרקציות רבות ומגוונות. מדובר בעיירת הקיט הפופולרית במיוחד גם בקרב האצולה המקומית ובית המלוכה התאילנדי אף בחר בה בתור המקום האידיאלי לבניית לארמון הקיץ.

בחופים ניתן למצוא שפע של פעילויות, החל מספורט ימי (אופנועי ים, סקי מים, גלשני רוח, צלילות ושנורקלינג) ועד רכיבה על סוסים לאורך החופים. האזור מציע מגוון פעילויות נוספות כגון: פארקי מים, טרקטורוני שטח, ראפטינג, דיג ועוד.
בנוסף בהואה הין וסביבתה אטרקציות לטיולים - שמורות טבע, מפלים, איים טרופיים, שווקים, יריד לילה, מרכזי קניות.

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על אמרה היום: "תאילנד הינה אחד היעדים האקזוטיים הפופולריים ביותר בקרב הקהל הישראלי, ובצדק, אולם עם זאת רוב הישראלים מכירים בעיקר את האיים כיעד אליו נוסעים לחופשה אקזוטית בתאילנד. לאחרונה אנו נחשפים יותר ויותר לאזורים נוספים המהווים אלטרנטיבה לחופשה חלומית ללא צורך בטיסת המשך ועתה אנו שמחים להציג לנוסעינו יעדים אחרים בתאילנד עצמה. מדובר בחיסכון משמעותי, במיוחד עבור משפחות, עבורן מדובר בחיסכון של כ-1,000 דולר למשפחה בת 4 נפשות".

המנהל המסחרי של אשת טורס, ישי בוך מסביר: "הואה הין מהווה חידוש משמעותי לתייר הישראלי בגזרת הנופשים האקזוטיים. מדובר על אחד מאתרי הנופש היוקרתיים בתאילנד אשר מאפשר חופשה במגוון מלונות חמישה כוכבים, בנוסף לשלל האטרקציות הקיים באזור כגון טיולים לכל הגילאים, ספא, טבע ושופינג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully