וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו חדש מת"א לגרמניה: נירנברג ב-79 אירו

30.10.2016 / 13:04

חברת גרמניה איירליינס, שמפעילה טיסות מת"א להמבורג ודיסלדורף, הודיעה היום כי תתחיל להפעיל טיסות גם לנירנברג פעמיים בשבוע במחיר של החל מ-158 אירו הלוך-חזור, כולל מזוודה וארוחה. אבל תיאלצו לחכות לכך לפחות עוד שנה

מטוס של גרמניה איירליין. מטוס של גרמניה איירליין,
גרמניה איירליינס. מתחילה לטוס גם לנירנברג/מטוס של גרמניה איירליין

עוד יעד לחובבי גרמניה: חברת התעופה גרמניה איירליינס תפתח קו ישיר מתל אביב לנירנברג שבבוואריה בנובמבר 2017. המחיר: החל מ-79 יורו לכיוון, כ-158 יורו הלוך חזור בשירות מלא (כולל ארוחה חמה ומזוודה).

חברת התעופה הגרמנית, שהחלה בפעילותה הסדירה בשוק הישראלי במרץ 2015 על ידי השקת והפעלת טיסות ישירות וסדירות מתל אביב להמבורג ומנובמבר 2015 טסה גם מת"א לדיסלדורף, מגדילה את פעילותה ותפתח קו תעופה שלישי וייחודי של טיסות ישירות וסדירות מת"א לנירנברג, אולם רק בחודש נובמבר בשנה הבאה.

קו התעופה השלישי מת"א לנירנברג יופעל פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי ויצא גם הוא מטרמינל 3 בנתב"ג. מכירת הכרטיסים כבר החלה במחירים של החל מ-79 יורו לכיוון בשירות מלא וכ-158 יורו לטיסות הלוך חזור כולל מיסים. הזמנות ניתן לבצע אצל כל סוכני הנסיעות ובאתר האינטרנט ובאתר האינטרנט הבינלאומי ובעברית: www.flygermania.co.il

גרמניה איירליינס, כאמור, כבר מפעילה טיסות ישירות מת"א להמבורג פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי ומת"א לדיסלדורף גם כן פעמיים בשבוע באותם ימים. החברה כבר הודיעה שהחל משבוע הבא - 7/11/2016 תגדיל את תדירות הטיסות מת"א לדיסלדורף לשלוש פעמים בשבוע כך שיופעלו בימי ראשון, שני וחמישי.

גרמניה איירליינס מציעה שירות מלא על טיסותיה מת"א הכלול במחיר הכרטיס. השרות כולל: ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD, מגוון תכניות בידור ושמע, צ'ק אין (בידוק) בשדה התעופה ללא עלות וכו'. הטיסות יוצאות מטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון.

נירנברג. ShutterStock
קו הרקיע של נירנברג. בקרוב בטיסה ישירה מת"א/ShutterStock

"פוטנציאל גדול להבאת תיירים נוספים ארצה"

טל תעופה הנציגה הבלעדית של גרמניה איירליינס בישראל: "פתיחת הקו החדש והייחודי מת"א לנירנברג תעניק אפשרות נוחה ביותר להגיע ישירות לאזור בוואריה היפיפיה והאהובה ע"י קהל המטיילים הישראלי, כמו גם לאנשי העסקים הרבים הנוסעים לשם לעיתים תכופות. העיר נירנברג והאזור הינם מעניינים ביותר ומשמשים נקודה מרכזית להתחלת טיולים באזור המרהיב, כמו הדרך הרומנטית או היער השחור הנמצא במרחק של כשעתיים נסיעה ברכב. לקו פוטנציאל גדול גם להבאת תיירים נוספים ארצה, מהמטרופולין הגדול המקיף את העיר".

חברת התעופה גרמניה איירליינס היא חברת תעופה עצמאית בגרמניה שמציינת השנה 30 שנות פעילות מוצלחת. החברה מטיסה כ-2.8 מיליון נוסעים בשנה. טיסותיה יוצאות מכ-20 יעדים באירופה לכ-40 יעדים נוספים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. החברה מציעה שירות מלא על טיסותיה הכוללים ארוחה, משקאות, מגזינים ובידור אישי כמו גם מזוודה עד 25 ק"ג כלולה במחיר. לגרמניה חברת אחות בשוויץ, חברת אחזקת מטוסים משלה והיא אף פועלת מבסיסים נוספים באירופה כמו טולוז בצרפת.

העיר נירנברג הינה העיר השנייה בגודלה באזור בוואריה בגרמניה ומאכלסת כחצי מיליון תושבים. יחד עם ערים נוספות בסביבה כמו ארלנגן ופירט, היא מהווה מטרופולין מרכזי של כ-2.5 מיליון תושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully