וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנציגה הישראלית בבית הלבן: האם אל על בדרך לוושינגטון?

19.10.2016 / 11:03

חברת התעופה הישראלית מנהלת מגעים לפתיחת קו ישיר בין נתב"ג לבירת ארה"ב ב-2018, שתהיה היעד הרביעי של אל על במדינה אחרי ניו יורק, לוס אנג'לס ובוסטון. מנכ"ל החברה נפגש באחרונה עם רשויות התעופה בוושינגטון. אל על: "זה לא על הפרק"

מטוס דרימליינר בואינג 787 אל על. צילום: יח"צ בואינג,
מסמנת עוד יעד בארה"ב. אל על/צילום: יח"צ בואינג

רגע לפני ששני המועמדים לנשיאות ארה"ב, הילרי קלינטון ודונאלד טראמפ, מגיעים לישורת של קמפיין הבחירות שיוביל אותם לבית הלבן, נראה שיש מי שכבר בחר בבירת ארה"ב כיעד תיירות לשנים הקרובות.

לפי דיווח באתר האינטרנט Flight Global שמספק מידע חדשותי על ענף התעופה העולמי ומידע על לוחות הזמנים של כלל חברות התעופה בעולם, חברת אל על הישראלית מנהלת מגעים לפתיחת קו תעופה ישיר בין נתב"ג לוושינגטון החל משנת 2018.

אם יצלח המשא ומתן עם רשויות התעופה האמריקניות והנהלת נמל התעופה הבינלאומי של וושינגטון, "דולס" בירת ארה"ב תהיה היעד הרביעי של אל על במדינה אחרי ניו יורק, לוס אנג'לס ובוסטון. נוסעי אל על שמבקשים לטוס כיום לוושינגטון מוטסים לניו יורק בטיסה ישירה וממנה עם חברת ג'ט-בלו האמריקנית הפועלת בשיתוף פעולה עם אל על.

גבעת הקפיטול וושינגטון די סי. ShutterStock
וושינגטון. לתיירים ואנשי עסקים/ShutterStock

הדרימליינר כבר בדרך

ואולם, נראה שבאל על סימנו את וושינגטון כיעד מוביל לשנים הבאות וברצון החברה, לפי הדיווח של האתר Flight Global, להפעיל שלוש טיסות שבועיות. מנכ"ל אל על דוד מימון אף נפגש עם הנהלת נמל התעופה"דולס" ביולי האחרון והביע נכונות לפתוח את הקו.

ארה"ב היא מדינת המקור הגדולה ביותר של ישראל לתיירות משני הכיוונים, הן בתיירות היוצאת והן בתיירות הנכנסת. אל על, שהביעה בעבר את רצונה בפומבי להגדיל את מצבת היעדים במדינה, סימנה את הערים וושינגטון, מיאמי, שיקגו וסן פרנסיסקו, כמי שעשויות להגדיל את מספר הנוסעים של החברה בקווים הטראנס-אטלנטיים.

סיבה נוספת היא הגעתם של מטוסי הדרימליינר הראשונים בקיץ הבא לישראל כחלק מעסקת הצטיידות ענקית שסגרה אל על עם בואינג, בדיוק לפני שנה, והכנסתם לשירות מבצעי ביעדים ארוכי-טווח חדשים.

מחברת אל על נמסר בתגובה: "הנושא אינו עומד על הפרק".

יניב לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully