וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות באוויר: דיילות חושפות את כל מה שמנסים להסתיר מכם

13.10.2016 / 11:31

מאפרות סודיות, מזון בן שלושה ימים ומגשים מזוהמים. דיילות חושפות את הסודות שחברות התעופה מסתירות מכם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Riyadh

בווידאו: צפו בדיילת שחושפת את הסודות הכי נועזים באוויר

עם הניסיון העשיר שלהם, החיוכים הלבביים ותחושת הביתיות שהם מעניקים לנוסעים, מצליחים הדיילים והדיילות לעורר בנו אמון מלא בעת שאנו נכנסים אל בטן המטוס, לקראת הטיסה.

עם זאת, שרשור חדש באתר השאלות והתשובות Quora, חושף כי מאחורי החיוכים הללו מסתתרים כמה סודות שצוותי האוויר שומרים רק לעצמם.

ה-Daily Mail הבריטי מדווח כי הכל החל כאשר משתמש בשירותי האתר הציג את השאלה "מה יודעים הדיילים על מה שקורה במטוס, אך לא מספרים לנוסעים?". במהרה, הגיבו לשאלתו אנשי צוות אוויר, כמו גם נוסעים שטסים לעיתים קרובות מאוד, וחשפו כמה אמיתות מטרידות: ממזון בן שלושה ימים ועד טיפים מתי הוא הזמן הטוב ביותר לצאת לטיסה.

עד כמה נקי מגש האוכל שלך?

נסלח לכם אם אתם באמת חושבים שתא השירותים הוא המקום הכי מזוהם במטוס. אחת הדיילות מספרת כי "הדבר הכי לא היגייני במטוס נוסעים הוא חגורת הבטיחות של המושב שלכם, כמו גם המגשים המתקפלים שמולכם.

בהקשר זה כדאי לדעת, כי בשנה שעברה אספו אנשי אתר התיירות Travel Math דגימות שנלקחו ממשטחים שונים ברחבי מטוסי נוסעים. הדגימות נשלחו לבדיקות מעבדה, שהוכיחו כי עדותה של דיילת זו תואמת למה שקורה בפועל: תוצאות הבדיקה הראו שהמגשים רשמו את המקום הראשון בכל הקשור לזיהום, עם 2,155 חיידקים בממוצע על כל אינטש מרובע.


עוד על דיילות בוואלה! תיירות:
דיילת חושפת סודות: מסתבר שקל מאוד לעשות סקס במטוס
דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה
הדיילות בספרד פשטו את הרגל ואת הבגדים
נא להדק בגדי-ים: צפו בסרטון הנועז של הדיילות
דיילת פוטרה עקב צילומים נועזים שלה במגזין

עוד באותו נושא

נבחרו הדיילים והדיילות הסקסיים בעולם; יש נציג מאל על

לכתבה המלאה
תינוק ישן במטוס. ShutterStock
חגורת הבטיחות היא הדבר הכי לא נקי, לדברי דיילת אוויר/ShutterStock

מדוע כדאי לטוס מוקדם?

נוסעת מתמידה בשם אניה גילתה כי עבור מי שמעוניינים להימנע מחוסר הנוחות הנגרמת כתוצאה ממערבולות אוויר, עדיף לטוס בשעת בוקר מוקדמת. לדבריה, אחד הסודות שצוות האוויר לא יספר לכם הוא כי בטיסת בוקר יש פחות טלטלות. "כמובן, חברות התעופה מצדן מעדיפות למלא טיסות בכל שעה משעות היממה", הוא מוסיפה. "בבוקר, גם הסיכוי להיקלע לסופות רעמים נמוך יותר מאשר בשעות אחר הצהריים. בקיצור, כוונו שעון וקומו מוקדם לטיסה שלכם".

מזל טוב: האוכל שלך בן שלושה ימים!

נכון, בגובה של 13,000 מטרים אף אחד לא מצפה לקבל סעודת גורמה, אבל האם זה יהיה מוגזם לבקש אוכל טרי? על-פי עדות נוספת שהתפרסמה באתר, בטיסות רבות מדי האוכל המוגש רחוק מלהיות טרי. "מגישים לכם מזון שהוקפא לפני 72 שעות", מספרים כמה דיילים.

ואם אתם מעוניינים במעט נקיפות מצפון - כדאי לדעת כי במצבים שבהם אין מספיק מזון במטוס, מי שיוותרו על הארוחה שלהם הם כמובן הדיילים והדיילות. מצד שני, יכול להיות שהם עושים בשכל...

לא לעישון, כן למאפרות

כל מי שעולה לטיסה אינו יכול שלא להבחין בסימני האיסור על עישון, כמו גם על אזהרות מפורשות מפי אנשי הצוות. עם זאת, מפתיע לגלות שברוב המטוסים מסתתרות מאפרות. "יש מאפרות בדלתות של תאי השירותים, ליד שלטי ה'אסור לעשן'. הן מיועדות לאותם נוסעים נחושים ועקשניים, שבכל זאת מדליקים סיגריה בשירותים - למרות האיסור. הסיבה: אם הם כבר מעשנים, עדיף שיאפרו במאפרה מאשר שישליכו את הסיגריה הבוערת לפח האשפה, ובכך לגרום לשריפה בזמן הטיסה".

ארוחה במטוס אוכל בטיסה מטוס. ShutterStock
טרי זה לא. יש מצב שהארוחה שלכם בת 3 ימים/ShutterStock

מצוננים? אל תטוסו

רוב בני האדם לא ייתנו להצטננות קלה להשבית להם את החופשה, אך אנשי צוות אוויר מזהירים כי הדבר עלול להזיק לבריאות. דיילת אחת אף סיפרה ממקור ראשון, מה עלול לקרות: "הימנעו מטיסה אם חטפתם הצטננות קשה או שפעת, מאחר שהדבר עלול לגרום לנזק לעור התוף שלכם, ואף לאובדן שמיעה. זה קרה לי פעם - במשך שבוע שלם כמעט לא שמעתי כלום, והכאב היה בלתי נסבל".

כדורים נגד בחילה? לא בזמן הטיסה

קשה לחזות האם ומתי תסבלו ממחלת נסיעה (זו שבעבר כונתה "מחלת ים") בזמן הטיסה, אך אם יש לכם נטייה לכך - מומלץ ליטול כדורים נגד בחילה עוד לפני שאתם עולים על המטוס. "אם אתם סובלים ממחלת נסיעה ונוטלים כדור נגד בחילה כשאתם כבר באוויר - שום דבר לא יעזור", מספרת אחת הדיילות. "עם זאת, אנחנו בכל זאת מחלקים כדורים כאלו למי שמעוניינים בכך בזמן הטיסה, למטרות הרגעה. זה עדיף מסתם לעודד מישהו, שבמהלך טיסה שלמה מקיא ללא הפסק. אני עצמי הקאתי בטיסות במשך שלושת החודשים הראשונים שלי כדיילת, אז אני מכירה את הכאב שכרוך בכך".

לדבריה, כדורים כגון פרומתזין (פרותיאזין) או דומפרידון (מוטיליום) תמיד יעזרו, ויש ליטול אותם כשעה לפני הטיסה, עם ארוחה קלה.

:טיסה זיהום מטוס. ShutterStock
אל תטוסו מצוננים, עור התוף עלול להיקרע/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • דיילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully