וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Waze להולכי רגל": מדריך הטיולים הדיגיטלי והחינמי לעולם

12.10.2016 / 20:32

לקראת החגים משיקה אפליקציית Sidekix פעילות בעיר ה-100 שלה בעולם, כך שתוכלו לקבל ללא תשלום מדריך טיולים דיגיטלי בארץ ובעולם בנושא מסלולים, שופינג, מקומות בילוי ושאר העדפות בחופשה שלכם. כאן גם תוכלו להוריד אותה

אפליקציה תיירים סלולר. ShutterStock
אפליקציה תיירים סלולר/ShutterStock

לפני שאתם ממריאים לחופשה שלכם, כדאי שתכירו את Sidekix, אפליקציית ניווט ייחודית להולכי רגל, המתאימה מסלולי הליכה לפי תחומי עניין והעדפות אישיות. עתה השיקה Sidekix פעילות בעיר ה-100 בעולם, בדיוק בזמן לקראת סוכות.

מדובר באפליקציית הניווט הראשונה מסוגה, המתמחה בבניית מסלולי הליכה לתיירים ומקומיים. האפליקציה מציעה להעצים ולהעשיר את החוויה העירונית באמצעות פיתוח מודלים לניווט על פי תחומי עניין או על-פי העדפות אישיות. משתמשי האפליקציה יכולים לבחור מסלול הליכה הממוקד בנושאים שונים, כגון: קניות, מסעדות, אמנות, מקומות בילוי, ואפילו דרכים שיש בהן תאורה טובה יותר בלילה. כמו כן יכולים משתמשי Sidekix להגדיר צרכים ספציפיים למסלול מסוים, כמו מכשיר כספומט וחנות יין בדרך לבילוי חברתי, במידה והם בדרכם לאירוע.

האפליקציה פעילה בערים ברחבי הארץ, כמו גם בעשרות ערים מרכזיות בעולם, כולל אירופה, ארה"ב, דרום אמריקה ואוסטרליה. "לרוב אנשים מנווטים כי הם רוצים להגיע מנקודה אחת לשניה בדרך המהירה ביותר. אבל כשאתה מטייל או מבלה בזמנך הפנוי, אתה לא בהכרח מחפש את הדרך הקצרה ביותר", אומרת ג'ני דרזין, מייסדת-שותפה בחברה. "מה שאתה באמת מחפש זו חוויה טובה יותר וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו מעצימים את החוויה האורבנית למטיילים ומקומיים, ומתאימים להם את מסלול ההליכה המעניין והמהנה ביותר עבורם".

Sidekix זמינה כרגע באייפון, גירסת אנדרואיד תושק בדצמבר 2016. להורדת האפליקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully