וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדרגות לגן עדן": הבריכה עם הנוף היפה בעולם שכבשה את הרשת

9.10.2016 / 9:03

לא מאוחר לשריין מקום לסוכות: מלון שוויצרי יוקרתי מציע למבקריו כניסה לבריכה מחוממת על קצה הר המשקיף אל נוף עוצר נשימה שתואר כ"פיסה של גן עדן". רק מהתמונות אנחנו נמסים פה

"מדרגות לגן עדן": הבריכה עם הנוף היפה בעולם שכבשה את הרשת/Loucos Por Viagem

אנחנו מקווים שעדיין לא סגרתם לעצמכם טיול לחו"ל בסוכות, כי אם אתם עדיין מתלבטים על יעד ראוי ומוכנים לבזבז כמה אלפי שקלים על מלון של פעם בחיים - אתם חייבים ללכת על המלון השוויצרי, בעל 5 הכוכבים, ה"וילה הונאג" שבאנטבורגן, שוויץ. מלבד אולם קולנוע פרטי, חדר כושר וסאונה - המלון מציע בריכה מחוממת "אינסופית" בגובה של 915 מטרים המשקיפה אל נוף הררי מרהיב ועוצר נשימה. התמונות מדברות בעד עצמן.

השוהים במלון יוכלו ליהנות מבריכה מחוממת שמשקיפה אל אגם לוצרן ורכסי ההרים שסביבו. הבריכה נראית כאילו שהיא מתמזגת עם האגם, כשדופן הבריכה דק עד כדי כך שהינו כמעט בלתי נראה. הסרטון, שנותן הצצה קצרה לבריכה החלומית, הפך לויראלי וצבר יותר מ-1.2 מיליון כניסות, כשבסופו ניתן לראות שהבריכה כוללת גם ג'קוזי קטן בצורת "C".

את החלום הרטוב הזה פרסמה בפייסבוק בלוגרית הנסיעות פאבי ריינג', שסיפרה שזה אחד מבתי המלון האהובים עליה בעולם וששהתה בו כבר 3 פעמים רק ב-3 השנים האחרונות. עוד הוסיפה שאחד היתרונות הכי גדולים במלון היא שהבריכה פתוחה למתרחצים 24/7. "נכנסנו לבריכה כדי לצפות בזריחה. היינו רק שנינו בפיסה הקטנה של גן העדן הזה", היא כתבה, "זה ממש הרגיש כמו להיות בגן עדן. זה היה בלתי נשכח".

עוד באותו נושא

האיש מטורף: קפץ לבריכה מגג המלון ותיעד את עצמו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריכת "מדרגות לגן עדן" עם הנוף היפה בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון וילה הונאג, נפתח בשנת 1905 ויש לו 23 חדרים. מחיר לחדר זוגי עם נוף להרים צפוי לעלות לכם 383 דולר ללילה. "שוויץ ממשיכה להפתיע אותנו בנפלאותיה", כתב משתמש בפייסבוק, "הבריכה נחמדה, אבל נו באמת, תראו איזה נוף!". על אף כל ההתלהבות, היו כמה משתמשים שטענו שהאדים והתאורה החשוכה בבריכה הפכו אותה לאפלולית ומפחידה מדי בשבילם. אנחנו מוכנים להתמודד עם הפחדים שלנו בשביל זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלון היוקרתי "וילה הונאג"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully