וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרקיד את המדבר: פסטיבל פאזה מורגנה מתחיל בסופ"ש

13.9.2016 / 16:36

פסטיבל המוזיקה "ישרוטל פאזה מורגנה" יתקיים השנה בסוף השבוע בפארק תמנע, ובו תוכלו ליהנות גם מבריזה קרירה אבל גם מהופעות של משינה ויהודית רביץ, גיל שוחט שייארח אמני פסנתר ושלמה ארתי במופע החדש שלו. היי דרומה

פסטיבל פאזה מורגנה. יניב כהן,
פארק תמנע בפסטיבל פאזה מורגנה/יניב כהן

פסטיבל פאזה מורגנה היוקרתי המתקיים זו השנה התשיעית למרגלות עמודי שלמה בפארק תמנע מביא איתו את רוח המדבר בגרסה אומנותית - מוסיקאלית יחידה במינה למשך שלושה ימים באמפיתאטרון היפיפה שיבנה בהתאמה לפסטיבל.

מיצגים אמנותיים והפתעות ויזואליות עוצרות נשימה אשר יוצגו על ההר לפני תחילת המופעים, אירועים לכל המשפחה בצהרי יום שישי, מסיבות אל תוך הלילה בלב השמורה בתום המופעים המרכזיים, ועוד הפתעות רבות - צפויות להוביל את פסטיבל פאזה מורגנה 2016.

משינה בהופעה. נמרוד סונדרס
ייתנו בראש בדרום. באים? משניה/נמרוד סונדרס

אז מה מחכה לכם שם?

15.9, יום חמישי: משינה מארחים את יהודית רביץ
משינה 'ביחד' - חמשת המופלאים בהרכב מורחב למרגלות עמודי שלמה. 'מכונת הלהיטים' הלא היא השם הנרדף ללהקה הישראלית האהובה בכל הזמנים עם מופע הקיץ החדש שלה 'משינה ביחד' שמאגד על במה אחת לא רק את חברי הלהקה, אלא מצרף אליהם אנסמבל מוזיקלי עשיר ומושקע, שכולל את הזמרת רודי ביניסאי, נגנית הויולה גליה חי ועומר (ג'ו) נווה בגיטרה ופרקשן מלווים ב-Brass section. ההופעה כוללת את כל הלהיטים הנצחיים בעיבודים חדשים ומיוחדים. במופע המיוחד יארחו את מלכת הרוק האהובה, יהודית רביץ למספר ביצועים משותפים שיהדהדו לעוד שנים במדבר הקסום.

16.9, יום שישי: 7 פסנתרי כנף, במה אחת+
גיל שוחט, מלחין פסנתרן ומנצח מארח אמנים מהשורה הראשונה בניהם: קרן פלס, מתי כספי, קרולינה, שלמה גרוניך, לאוניד פטשקה, עמרי מור, ויקטור סטניסלבסקי, טל סמנון, מיכאל זרצקל והסופרן דניאלה לוגסי. תוכנית חדשה הכוללת את השירים הידועים והאהובים ביותר של יוצרים אלה: "מערבה מכאן", "צעיר לנצח", "טנגו","מה אומרות עינייך", "סימפטיה" ועוד. מופע ייחודי בו הקהל מוזמן לצאת למסע בנתיבי המוסיקה - בין שיריהם הנפלאים והמרגשים של הזמרים המשתתפים, לאלתורי ג'אז פרועים ומופלאים, ליצירות קלאסיות אלמותיות מאת מיטב המלחינים ולקטעי אופרה מצמררים ביופיים. בכך הופך מופע 7 הפסנתרים למופע חסר תקדים בהיקפו האומנותי, המאגד את הכוחות הבולטים והאיכותיים ביותר במוסיקה הישראלית כיום, בקונצרט שיותאם במיוחד לרוח המדבר.

17.9, יום שבת: שלמה ארצי - סיבוב קיץ חדש - 'קצפת'
מופע חדש וסוחף לרגל צאת אלבומו החדש "קצפת" לאור הירח במדבר הקסום. בכל קיץ מקפיד ארצי לרענן ולחדש את ההופעה, השירים והעיבודים, גם השנה צפויה לנו הופעה עם הפתעות ועיבודים חדשים וסוחפים של הלהיטים החדשים מתוך האלבום וכמובן הרפרטואר המפואר של המוסיקאי הישראלי המצליח ביותר ב-20 השנים האחרונות. מלווה בלהקתו מאיר ישראל, אבי סינגולדה, בן ארצי, טל פורר, אייל מזיג, הילה בן טובים, שי מאירי ועדי מאירי.

לפרטים והזמנת חבילות הכוללות כרטיסים למופעים ואירוח במלונות ישרוטל 5585*.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully