וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעלות על הפסים: כמה יעלה לכם לחרוש את העולם באמצעות רכבת?

12.9.2016 / 9:41

כדאי להוציא מהראש תמונות על קרונות צפופים ותחנות נטושות ולדמיין קרון פרטי עם חדר שינה, מקרן טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי. טיולי הרכבות הכי שווים בעולם

רכבת הרי הרוקי. ShutterStock
אחד הטיולים המבוקשים ביותר. מסע בהרי הרוקי/ShutterStock

טיסה לחו"ל, עבור מרבית האנשים, נחשבת לחוויה מרעננת ולעתים, בלתי נשכחת. גם אם מדובר בישיבה צפופה ומשעממת בתוך קופסה מעופפת עם כנפיים, מטוס הוא עדיין הדרך המהירה ביותר להגיע ממדינה אחת לאחרת. אבל למי שהזמן מצוי בשעונו וגם הכסף, יכול להרשות לעצמו מומלץ ללכת, או יותר נכון, לשבת על טיול רכבות.

למי שטרם חווה זאת בעבר, מדובר בטיול מפנק במיוחד. כבר עתה כדאי להוציא מהראש תמונות על קרונות צפופים ותחנות נטושות ולדמיין קרון פרטי עם חדר שינה, מקרן טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי, קרון שמשמש כמסעדת שף המגישה מנות גורמה ונוף פנורמי עוצר נשימה.

The Rocky Mountainee

חברת הרכבות מרקורי שהוקמה בשנות התשעים נחשבת לחברת הרכבות הפרטיות הגדולה בעולם. היתרון הגדול שלה הוא שהיא בעלת אוריינטציה תיירותית וככזאת, יודעת להבין את נפשם של המטיילים.

לא במקרה, הטיול שהיא מציעה הוא אחד מבוקשים ביותר, וחוצה את הרי הרוקי הקנדיים, על נהרותיהם וגשריהם. הטיול עצמו נמשך שבעה ימים וכולל שלוש ארוחות ביום, בר חטיפים וקוקטיילים ללא הגבלה.

מחיר: החל מ-3,059 דולר לנוסע, לא כולל טיסות.

The Glacier Express

אין דרך מרתקת יותר להעביר שבע שעות מהחיים זולת מסע חוצב מנהרות באלפים השוויצרים. טיול הרכבת הזה עובר דרך ערוצים מושלגים, עמקים ירוקים, 7לא פחות מתשעים מנהרות ומעל 290 גשרים.

מסלול הנסיעה, שפועל מאז 1930 ומכונה הרכבת המהירה האיטית בעולם, מתחיל בעיירת הסקי סנט מוריץ ומסתיים בעיירה המהפנטת זרמאט. לפני עשור, במסגרת ציון 75 שנים לחברת הרכבות, התווספו לקרונות חלונות פנורמיים שמביאים את הנוף עמוק לתוך הנפש.

מחיר: 320 דולר לנסיעה חד כיוונית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Hiram Bingham Orient Express

חברת הרכבות הפרואנית נחשבת לאחת המצליחות בעולם ולו רק בשל מסלולה הייחודי בלבה של ארץ האינקה, שהחל לפעול בשנות העשרים. רק 84 נוסעים ברי מזל יוצאים בכל נסיעה למסע הזה, שכולל ארוחות מסביב לשעון ועוד שאר שירותים מפנקים.

המסלול עצמו מתחיל ממאצ'ו-פיצ'ו ונמשך 8 שעות בתוך שלושה קרונות בלבד: קרון חדרי שינה, קרון מסעדה וקרון תצפית בו מוגשים גם קפה וכיבוד קל.

מחיר: 795 דולר ליום.

רכבת טראנס-סיבירית. ShutterStock
"אסיה כפי שמעולם לא ראיתם". הרכבת הטראנס-סיבירית/ShutterStock

The Royal Scotsman

טיול ברכבת הזאת שמור בדרך כלל לבני מעמד האצולה הבריטי אבל לא מעט תיירים מוצאים זמן ותקציב לחוות אותו. מדובר ב-35 נוסעים בלבד שזוכים לפינוק של מלכים הכולל מטבח שף סקוטי ומסע בין טירות ונהרות הממלכה המאוחדת.

כבר עתה כדאי לציין שעל הנוסעים להופיע בלבוש מהודר כראוי לבני מעמד האצולה, ואף להביא עמם מקטורן מסורתי אם ברצונם להשתתף בשעת התה המפורסמת. והמחיר? אולי עדיף לא לשאול.

מחיר: מ-7,100 דולר לחמישה ימים.

Tsar's Gold Train Trans-Siberian Railway

מסע ברכבת הטראנס-סיבירית נחשב למפורסם בעולם. לא פחות מ-5,600 ק"מ הוא נמשך, תוך שהוא חוצה ערים כמו בייג'ינג, אולן בטור המונגולית ואתרים היסטוריים כמו חומת סין, אגם סיביר ועוד.

"אסיה כמו שמעולם לא ראיתם" – הוא הסלוגן האלמותי של חברת הרכבות, שמציעה קרונות מחלקה ראשונה עם חדרים פרטיים וארוחות מסביב לשעון, בדיוק כפי שנהגו הצארים לבלות את דרכם בערבות הענקיות.

מחיר: מ-760 דולר לכיוון אחד שנמשך 15 ימים.

וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully